ponedeljek, 10. oktober 2011

Kaj me je zadnje čase spravilo v smeh...

No, ribaka je nasmejala moja pripomba pri poročilih...
Ko je bilo postavljeno vprašanje ali lahko verjamemo našim trgovcem, da je na njihovih prodajnih policah res slovenski krompir...
Ker...
Meni je to pa res vseeno, saj se z njim ne mislim pogovarjat, ampak ga samo jesti.


Mene pa...
No, tak malo po malo me marsikaj nasmeji...
Samo nasmehi so pa tudi hudo različni.

Pa še nekaj za smeh za vse tiste, ki ste se ustavili tukaj...

So se trije fantiči pogovarjali čigav oče je hitrejši...
Pa je eden povedal, da njegov, ker vozi porscheja. Ta drugi je trdil, da njegov oče, ker je pilot pri Lufthansi. No, tatretji pa se je samo nasmehnil in rekel: "Pa ne, da me mislita s tem prepričati. Moj oče je zaposlen na občini. In ima ob petih konec službe, on pa je doma že ob pol štirih."

"Presneto, Miha, zdaj sem te že petič poklical, ti pa nič. Ja, kaj te misliš, da bo iz tebe?!"
"Natakar!"

V alpski vasici... Tone priteče ves zasopihan do župana: "gospod župan, gospod župan, iz doline se bo vsak čas pripeljal avtobus poln turistov."
Župan: "Hitro Tone, spusti vse koze na travnik, saj veš, da hočejo turisti vedno gamse slikat."

"Če laufam kar čez travnik, a bom lahko še ujel vlak ob osmih?" je vprašal Pepe kmeta.
"Sigurno. No, če pa te bo videl moj bik, pol pa boš dobil še tudi tistega ob sedmih."

Kanibal v letalu je stevardesi vrnil jedilnik s prošnjo:
"A mi daste lahko seznam potnikov."

"Ja, natakar, zakaj pa naj bi že sedaj to plačal? Saj še niti do konca nisem pojedel."
"No, tak je to pač naš način, kadar serviramo gobje jedi."


10 komentarjev:

  1. Hahaha tetica, a da se s krompirjem ne bomo pogovarjal? Dobra in tudi vici raztegnejo usta - posebno tisti turistični z "gamsi" mi je všeč.
    Lep pozdrav M.

    OdgovoriIzbriši
  2. No tetica,

    hvala za smeh.

    Nasmejan pozdrav iz še kar sončne Bele krajine

    Kala

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi hi hi, jaz sem zadnjič odkrnila malo enega gobana in pojedla, zdi se mi, da je bil užiten, še sem pokonci! :-))

    Jaz tudi hočem slovenski krompir!

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
  4. tetka ....
    ... hvala za smeh, ki je pol zdravja, dan imam polepšan ... našla sem te preko Marjane, drugače te sploh ne dobim!?
    Vse dobro!!! (((((((((:-)))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo pa res krompir, da nas "ta resna" še vedno kdaj nasmeje.

    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. ja, kloti... ko pa je taaak močno turističen...
    no, pogovarjam pa se res tudi raje z ribakom ko jem krompir, kot pa da bi se kar s krompirjem...
    ;-)
    pa lep pozdrav prek večernih dobrav

    OdgovoriIzbriši
  7. kala- vesela, če ti je kaj priklicalo smeh...
    saj še vedno velja, da je dan brez smeha izgubljen dan
    lep večer

    OdgovoriIzbriši
  8. ančika... hja, še dobro, da je bil užiten...
    no, meni so pa očitno kdaj dali kake nore gobe za jest...
    ;-)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  9. ta anonimni... nekako imam občutek, da se za tem skriva moj odsevček...
    in sem vesela, da si me našla... upam pa, da si tudi našla moje sporočilo, ki je bilo namenjeno Tebi
    ;-) in <3 v večer

    OdgovoriIzbriši
  10. pidžej... hja... pa saj mi včasih še rata... samo... TV ne smem preveč gledat
    ;-)
    z veseljem pozdravljam v veselje

    OdgovoriIzbriši