petek, 7. oktober 2011

Njej za rojstni dan...

Ko se tako spomnim...
Kolikokrat smo v preteklosti bili skupaj...
In kako smo se takrat znali smejati in veseliti...
Potem pa je prišel čas, ko so se naše poti razšle.

No, da sem ji bila že takrat še kot dekle všeč...
Mi je kar nekajkrat povedala...
Kot tudi to, da si je vedno želela, da bi mogoče pa le kdaj...
Pa "prišla skupaj" z njenim sinom...
Samo, usoda pa je vedno želela drugače.

In usoda je tudi želela...
Da sva se že pred leti izgubili izpred oči...
Iz pogovora o Njej pred kakšnim letom...
Pa sem tudi izvedela, da ji zdravje ni več služilo.

In tako danes ne vem niti tega...
Ali je še tukaj med svojimi ali pa, da je mogoče celo že ni več.
Samo...
Zame je pa še kljub vsemu še vedno tu...
V mojih spominih...
In mojem srcu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar