četrtek, 20. oktober 2011

Spoštovanje...

Ko so te učili kakšen moraš biti...
Potem pa si spoznal kakšni so bili oni sami.

Ko so te učili resnico govoriti...
Potem pa si spoznal koliko so ti lagali.

Ko so te učili drugim dobro delati...
Potem pa si občutil kaj so delali tebi.

Ko so te učili starejše spoštovati...
Ja, katere pa?!

dobri samaritan - van gogh

6 komentarjev:

  1. Kar avtomatsko ne morem spoštovati, kajne? Človek si spoštovanje pridela ... prisluži ...

    Lepa slika ...

    OdgovoriIzbriši
  2. No ja tetica, nekaj jih vseeno je,
    pa precej manj, kot se sliši.
    Lep večerni pozdrav M.

    OdgovoriIzbriši
  3. ančika... tudi meni je tak način spoštovanja najbližji...
    ko bolj ko človeka spoznavaš, bolj ga spoštuješ - in to po tem kakšen je, ne pa samo kaj je oz. kaj vse ima.
    no, z načinom lepo govoriti in potem drugače delati... pa si spoštovanje pri marsikom pa gotovo lahko tudi zapravi
    lep sončen pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. kloti... ja jih je res kar nekaj takšnih, ki tudi pri meni uživajo vso moje spoštovanje.
    samo ne avtomatično iz naslova biti nekomu nekaj po sorodstveni ali pa zakonski plati.
    z lepimi pozdravi iz sončnega totiga
    p.s.
    danes pa je pri nas očitno prav poseben Sonček za Vašega Sandija
    <3

    OdgovoriIzbriši
  5. O tetica, me veseli tisto sončece za Sandija. Naj mu da moč in novo veselje do - biti.
    In lep pozdrav v toti sončni Maribor, M.

    OdgovoriIzbriši
  6. kloti... jaz še vedno verjamem v boljši jutri.
    in sonce in dobre misli soljudi... ga lahko samo še potrdijo
    <3

    OdgovoriIzbriši