ponedeljek, 24. oktober 2011

Draga Renata!

S slabo vestjo odkrito priznam, da sem tokrat pa ta Tvoj datum enostavno...
Prešpricala.
Ja, vem, da bi si jo lahko poskušala "oprati" s tem, kako čas hitro mineva...
No, meni včasih celo - prehitro.
Pa vendar...
Edino kar mene opere pred to mojo slabo vestjo pa je to...
Da sem Te imela v svojih mislih.

 No, je pa spet res, da pa je temu, 
da za dobre želje res ni nikoli prepozno...
 pa tudi res tako.

In tako Ti sicer malo bolj pozno...
Pa vendar iz srca
Želim...

Da se Ti v bodoče dogaja čimveč takega kar imaš Ti rada!
 In, naj ti urice veselja in sreče odzvanjajo v družbi tistih, 
ki jih imaš Ti rada 
kakor tudi tistih, ki imajo Tebe radi.

Ljubezen pride k tistim,
ki še vedno upajo,
pa čeprav so bili razočarani...
k tistim, ki še vedno verjamejo,
pa čeprav so bili izdani...
k tistim, ki ljubezen potrebujejo in
vsem tistim,
ki še vedno ljubijo,
pa čeprav so bili ranjeni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar