sreda, 30. maj 2012

Športna nedelja...

In, ker je bila tako fejst športna kot je bila
sem se zaradi muskel fibra lahko komaj danes lotila tega zapisa
No, tisti, ki naju z možem že poznajo
že tudi vedo kako hudo športno aktiven tip je moj mož
in, če bi še bilo potrebno predhodno rezervirati mesto za čimboljši pregled nad dogajanjem
bi to itak moralo biti obvezno v zadnji vrsti
zato, da ima ja zaščiten hrbet
no, koliko bi potem videl od svojega najljubšega športa
sploh še, če daljnogled ne bi bil ravno dovolj "močn"
in ravno zaradi tega pa smo mi vse nedelje kadar je na vrsti tota športna disciplina
(no, tak na uho - pred leti so bile za to rezervirane tudi še sobote)
lepo doma

Sicer pa...
nekateri tudi pravijo, da je nedelja itak Gospodov dan...
In moj gospod ima na ta dan pa tudi res svoj dan.

Ker pa jaz itak nisem noben gospod
ne odspod in tudi ne odzgor
sem pa se raje lotila delovanja in motoviljenja okrog hiše
saj je tudi vreme bilo za take podvige več kot primerno
pa še naša črnuhla Lola mi je pri tem pridno delala družbo
saj je tota Šefica res ena moja prava senca
pa četudi ni sonca možno nikjer videti
ker mi sledi na vsakem koraku
no, pa saj ne pravijo kar tak
da je v dvoje delati lepše in lažje

in tako sva se midvedve lotili poleg košenja trave
tudi vun pipanja plevela in obrezovanja grmičevja
tako da je bila kanta kar hitro polna
no, muskel fiber pa le vseeno ni bil samo zaradi vsega tistega nedeljsko športnega udejstvovanja
pač pa... 



22 komentarjev:

  1. Jaz imam tudi fiber na muskuli in to od podobnih današnjih in včerajšnjih del. Brez psa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, te pa je tebi blo vroče, ko nisi mel nič sence poleg sebe
      sem pa vesela, ko sem prebrala, da ste se imeli fino fajn...
      sicer pa, pri fajn ludih tudi to ni težko
      ;-)

      Izbriši
  2. En fanj pomežik obema, tebi in črnihli Loli

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pomežikam nazaj...
      tota naša črnuhla pa ima svoje oči čornije že kar nekaj časa zaprte
      lep večernni pozdrav

      Izbriši
  3. si mu nabijala slabo vest s svojim okolinaokoli hišanjem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš, da niti ne... ker on uživa v tovrstnem športu, jaz pa pri onem športanju
      no, za kosilo sva pa bila že itak spet skupaj
      ;-)

      Izbriši
  4. Hvala, ker si me opozorila na tvojo športno nedeljo. Tudi na spletu sem vedno bolj "lena" in vedno bolj smao doma ... no, okoli grem bolj ali manj le toliko, kot lahko pešačim - a k tebi je tako daaaleč!
    Vidiš, tetka, tako kot ima kdo športno nedeljo pred TV, tako ima kdo tudi duhovno samo preko TV! :-))
    Vidve ženski pri hiši sta po moje izbrali boljši del!
    papa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, veš... ko vidim, kaj se dogaja pri tebi zaradi Erlicha... ti moram odkrito priznati: kapo dol! kako strpno znaš odgovarjati vsemu tistemu žaljenju in podtikovanju
      ker to pa le ni mačji kašelj...
      in vem, da te stane še in še energije
      škoda, da pa se nekateri spuščajo na tako nizke podnivoje...
      ko pa bi prenekateri tvoj(i) zapis(i) lahko še kako služil(i) širjenju znanja - pač pogledu z druge strani
      naj ti dan prinese dosti, dosti lepega...
      da se tudi ti natankaš pozitivne energije
      LILA

      Izbriši
    2. O, tetka, kako si ti prijazna!
      Niti ne morem dobro slediti in včasih je trapasto vse preštudirati (veliko energije porabiti zato, da bi razumela žaljive, podtikovalske komentarje, zapovrh tako slabo napisane, da jih je še težje razumeti), škoda časa ... Prav zato sem zdaj napisala o spovedi na blogu in pišem sklep ... ne morem več dopuščati svobode ljudem, ki jo zlorabljajo.

      Objem <3

      P.S.: In enkrat se zares objameva!

      Izbriši
    3. mislim, da že itak veš - kako te spoštujem zaradi (tudi) te tvoje potrpežljivosti...
      smo pač si različni... in nekateri svojo toleranco do drugače mislečih pač tudi drugače izkazujejo
      me pa veseli, da si se odločila za postavljanje okvirjev dopustnosti in tvoje tolerantnosti
      LILA
      p.s.
      ja, se boma zaprmejduš
      ;-)

      Izbriši
  5. Le še 4 dnevi nas še ločijo do Venerinega tranzita, ki bo 6.junija 2012 zgodaj zjutraj. Jaz bom v ponedeljek, 4.junija 2012 ob 9.uri in 30 minut dopoldan govoril o tem zelo redkem nebesnem pojavu v studiu na radiu Brezje. Radio Brezje je seveda v Mariboru in ima frekvenco 90,8 Mgh.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jutri v sredo, 6.junija 2012 bo nastopil Venerin tranzit, ki ga bo astronomsko društvo Orion iz Maribora organiziralo na platoju parkirišča v Evroparku z teleskopi in to med 5. in 7.uro zjutraj. Sicer bo jutri v Mariboru Sonce vzšlo ob 5.uri in 11 minut glede na matematiči horizont torej že v času tranzita. Ker pa je na tistem mestu kjer bo vzšlo Sonce Meljski hrib bo Sonce iz Evroparka vzšlo nekoliko kasneje okoli pol šestih. Konec popolnega tranzita nastopi ob 6.uri 37 minut in 45 sekund. Konec delnega tranzita pa nastopi ob 6.uri 55 minut in 13 sekund. Podatki seveda veljajo za Maribora. Torej vabljeni na ogled jutrišnjega tranzita v Evropark. Pa na zaščito oči ne pozabite.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Darko, kot slišim, je bilo v Mariboru idealno opazovanje vseh faz in brez oblačka. vesela sem!

      Izbriši
    2. Danes sem videl Venerin tranzit. Najprej sem ob 5.uri in 4 minute že zagledal Venero tik pred Soncem namreč takrat sem bil na vrhu Završkega stolpa. Ob 5.uri in 10 minut sem se odpravil v Maribor prav na streho Evroparka in skozi teleskope sem videl fantastičen Venerin tranzit. Tranzit se je končal ob 6.uri in 55 minut. Oblaki niso motili Sonca tako smo lahko videli zelo dobro obe fazi tranzita. Astronomsko društvo Labod je imelo res smolo z vremenom saj so se skupaj z 100 člani odpravili na Krim in imeli zelo oblačno nebo in niso videli niti sekunde tranzita. Osebno sem se danes po telefonu pogovarjal z predsednikom tega društva Maticem Smrekarjem ter mi je povedal, da so pač imeli veliko smolo z vremenom in niso videli niti sekunde tranzita. Mi pa smo imeli čudovito jasno nebo proti severovzhodu a tam je bilo seveda Sonce medtem, ko je bilo bolj proti zahodu oblačno nebo. Potem ti mah, da mi je uspelo videti v mojem življenju kar dva Venerina tranzita. Prvega sem videl 8.junija 2004 in ta tranzit je bil viden iz Slovenije v celoti pa še precej jasno nebo smo takrat imeli. Drugi Venerin tranzit pa sem videl seveda danes. Naslednji Venerin tranzit bo nastopil šele 11.decembra 2117 in iz Slovenije ne bo viden. Naslednji Venerin tranzit, ki pa bo viden iz Slovenije bo šele 8.decembra 2125 a še takrat bo viden le deloma. Sonce bo med tranzitom seveda zašlo.

      Izbriši
    3. darko - iskrena ti hvala za to "poročanje"...
      no, sončni vzhod od 4:30 dalje sem tudi jaz opazovala... samo... z Venero se pa očitno nisva našli
      na soncu sem sicer videla eno malo črno piko... vendar pa ne vem, če je to bilo ravno to
      no, je pa za mene kot večno zaspanko pa bil že sam sončni vzhod vreden tega zgodnjega "gor vstajenja"
      in poslušanje glasne jutranje narave
      lp
      p.s.
      sem pa še kako vesela zate, da se ti je izšlo...
      in naj ti spomin na ta dan polepša še vse ostale dneve

      Izbriši
    4. Če si videla črno piko na Soncu potem je bila to res Venera. Bila je v zgornjem desnem kotu Sonca sicer na notranjem robu Sonca. Na Soncu so bile vidne tudi sončeve pege, ki so bile bolj prisotne v bolj središčni navidezni ploskvi Sonca. Pege so bile vidne le skozi teleskop, z prostimi očmi seveda z uporabo zaščitnih očal pa seveda ne.

      Izbriši
    5. Sonce sva z možem gledala skozi zaščitno masko za varjenje... in tako sem eno tako pikico videla na pribl. "dve minuti čez dvanajsto" kakšnia dva milimetra od roba...
      je pa bilo (kot sem že povedala) že samo jutro fascinantno...
      pa vse tisto prebujanje narave, s srnico na paši vred...
      bo ostalo v spominu
      ;-)

      Izbriši
    6. Tisto je bila zagotovo Venera saj je bila na Soncu kakšnih 15 kotnih stopinj desno od navpičnice na Soncu in sicer v bližini notranjega Sončevega roba. Venera je Sonce zapustila ob 6.uri in 55 minut.

      Izbriši
    7. wow... torej poleg prečudovitega jutra videla celo še to...
      če pa te jaz nisem ena srečkica
      ;-)
      lep pozdrav v lep dan

      Izbriši
  7. hvala Darko! ja, poročila iz ljubljane so bila žalostna, žal.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je v Ljubljani in okolici žal niso videli tranzita ker je bilo oblačno nebo. Pri takih pojavih je najboljše spremljati vremensko napoved po internetu. Že v torek zvečer so bili narejeni vremenski modeli za v sredo zjutraj in takrat je kazalo, da bo zahodno od Ljubljane povsem oblačno, več jasnine vzhodna Štajerska in Prekmurje. Nekateri navdušenci astronomije so naredili to napako, da se niso odpravili na severovzhod Slovenije vendar so vztrajali pri svojih opazovanjih v zahodni Sloveniji pa čeprav je kazalo na precej oblačno nebo. Le redki astronomi so se odpravili na vzhod recimo v Prekmurje ali na Blatno jezero na Madžarskem kjer so imeli čudovito jasno nebo pa še Sonce je prej vzšlo, ker so toliko bolj na vzhodu. Res je mnogim astronomom iz zahodne Slovenije zelo žal, ker niso videli Venerinega tranzita.

      Izbriši
    2. he, he, mahica... a so druga poročila od tam pa te kaj boljša
      ;-)

      Izbriši