nedelja, 13. maj 2012

Ponekod je danes praznik...

Vseh mam.

In zadnje dneve se tudi sama kar pogosto spomninjam na svojo mamo.
Še bolj pa na to, kako različno sem jo dojemala glede na mojo mladost oz. starost.

Če me je kdo pri mojih desetih povprašal o njej...
bi mu takrat povedala, da je rjavih las z vedno urejeno frizuro, pa da hodi v službo, doma pa ves čas dela, tako da nima časa niti za minuto počitka, kaj šele, da bi kdaj lahko vsaj kak časopis prebrala. Pa kako je do drugih vedno prijazna in nasmejana.
No, pri dvajsetih...
bi pa že lahko povedala, kako je drugačna do drugih kot pa do mene. Saj je meni znala kar dostikrat, ko mi ni prišla na kraj, povedati, da ji je žal, da me je sploh rodila. Sploh še, ker se je morala tako dolgo mučiti in ji je babica itak rekla, da bom jaz umrla. 
Pri tridesetih...
sem ji kljub vsemu, da ji nisem nič kaj prav naredila, bila zalo hvaležna. Mi je namreč v mojem "dotalnem" obdobju res dosti pomagala.  Saj sem zaradi ločitve ostala sama z dvema malima fantoma.
Hja, pri štiridesetih...
pa se je moje dojemanje nje spet čisto spremenilo. V tem obdobju sem namreč spoznala kaj je bil glavni vzrok vsega dobrega. Najprej, kaj bodo ludje rekli... potem pa še, da je v mojem sinu našla nadomestek za to, da je sama pa imela samo eno hčer. Če pa nje ne bi bilo... bi pa itak vsi pocrkali.
Pri petdesetih pa...
se mi je začela smiliti. Saj sem končno spoznala, kako nezadovoljna je bila z vsem kar je v svojem življenju imela. No, navzven je sicer o tem govorila precej drugače. V bistvu pa...Pa še njena bolezen je iz nje naredila eno čisto drugo osebnost. 
Zdaj malo pred šesdesetimi...
Pa sem ji za vse hvaležna! Saj je ravno s tem, ko je do mene bila takšna kot pač je bila (pa čeprav sem jaz od nje pričakovala vse kaj drugega) iz mene nastalo to kar (pač) je.
In, glede na to, kako me ima mož rad, pa moj pes, pa še kdo...
To očitno ne more biti tako slabo
Zatorej...
Še enkrat Ti hvala za vse!

13 komentarjev:

  1. jaaaj taresna, kako iskrena, srčna objava!
    nič ne bom dopisala, le rahlo naklonim glavo in preberem ponovno zadnji rdeči odstavek in le še tiho poprosim, da drugi pač v oklepaju zbrišeš.
    krasen zapis.

    pa prvič slišim, da bi bil 13. maj materinski dan nekje, niti ne vem kje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, veš... bi ne bil problem tisti pač pač zbrisat...
      samo... kaj ko pa taaakooo paše k meni
      ;-)
      no kje vse pa je na ta dan ta praznik pa na wikipediji (http://de.wikipedia.org/wiki/Muttertag) zapisano tole:
      2. Sonntag im Mai Anguilla, Aruba, Äthiopien, Australien, Bahamas, Bangladesch, Barbados, Belgien (ohne Antwerpen), Belize, Bermuda, Bonaire, Brasilien, Brunei, Bulgarien, Chile, China, Curaçao, Dänemark, Deutschland, Dominica, Ecuador, Estland, Fidschi, Finnland, Ghana, Griechenland, Grenada, Honduras, Indien, Island, Italien, Jamaika, Japan, Kanada, Kolumbien, Kroatien, Kuba, Lettland, Liechtenstein, Macao, Malaysia, Malta, Myanmar, Niederlande, Neuseeland, Österreich, Pakistan, Papua-Neuguinea, Peru, Philippinen, Puerto Rico, St. Kitts und Nevis, St. Lucia, St. Vincent und die Grenadinen, Sambia, Samoa, Schweiz, Simbabwe, Singapur, Sint Maarten, Slowakei, Südafrika, Sri Lanka, Suriname, Taiwan, Tansania, Tonga, Trinidad und Tobago, Tschechien, Türkei, Uganda, Ukraine, Uruguay, USA, Venezuela, Zypern
      torej je na to drugo nedeljo v maju kar nekaj držav kjer so se tako odločili...

      Izbriši
  2. Jaz sem postopoma postajala vse bolj prizanesljiva in razumevajoča. Veliko stvari sem počasi razumela. Ne, ni bilo vse dobro, ampak bilo je tako, kot je mama zmogla ...

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ančika, veš... je pa med njima vseeno ena velika razlika... ker je moja bila celo življenje kot princeska, ki so ji vsi izpolnjevali njene želje... saj je vedno znala okrog sebe zbrati taprave "občudovalce"
      LILA

      Izbriši
  3. Venerin tranzit 6.junija 2012 še samo 20 dni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooo.. ti pa že res pridno odštevaš... mene pa delaš vedno bolj radovedno...
      le kaj bom takrat sploh lahko videla, ko pa se na to nič kaj vun ne spoznam
      ;-)

      Izbriši
  4. Sama bi lahko skoraj enako napisala:)
    Hm, ja, za 13. 5. nisem vedela, da je materinski dan:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zanimivo, a ne... se ne poznamo, pa imamo podobnosti...
      lp tudi tebi
      no, pa še to... sem že parkrat poskusila kaj pokomentriati pri tebi, pa mi nekako ne znese... ne vem kaj delam narobe, da ne gre

      Izbriši
  5. Spet sem zamudil. Pa saj sem tudi, ko sem se rodil.
    A je to praznik v Ameriki. Pri nas je 25. 3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, mi mamo "peterletovega"... pa smo zato edini takrat
      zamudil pa očitno nič nisi, saj si glih tak še tu...
      no, če pa že res tako rad zamujaš... pol pa te tazadnji vlak zamudi in ostani
      ;-)

      Izbriši
  6. Res ne vem, kaj gre narobe:)

    Nekateri komentirajo, drugi spet ne:)

    Pred kratkim sem dobila komentar od nekoga iz daljne Afrike:) Če bi vedela, bi ti zelo rada povedala kako in kaj. Poskusi ponovno, morda bo šlo:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bom bom...
      zdi pa se mi, da se to dogaja po tem ko sem jaz odstranila tiste črke
      no, mogoče pa se bodo kdaj pa kar tak sami od sebe pokazali
      ;-)

      Izbriši
  7. Upam, da rata :)

    Lep vikend, Lea

    OdgovoriIzbriši