sobota, 19. maj 2012

Ko čokolada postane kisla...

Ja, ja, je nekoč bila tota črnuhinja kar moja dobra spremljevalka...
pa njene oblike in dodatki sploh niso bile pomembni
samo, da je imela tapravšnji okus
In bol ko sem bla tečna
bolj mi je tota nesramnica skakala v oči
in me dobesedno vabila:
vzemi me, vzemi me,
res me vzemi, če ne ti bo potem itak žal
pa saj niti zaspat ne boš mogla, če se ne boš vsaj malo za mene odločila...
No zadnje čase pa sva se zmenili...
da si raje greva malo s poti
saj sem spoznala, da je ona sama po sebi sicer res sladke sorte
samo...
v meni pa je nesramnica nesramna začela kar po kislo rogoviliti
no, pa še ovi mediator serotonin bo lahko mel malo več miru
da te ne bo rabu skakat gor pa dol ko kaki skakač

9 komentarjev:

  1. čokolada.. hm.. nikoli nisem imela napadov nanjo. tudi bonbonov ne maram, redka tortica je, ki jo jem.
    moja največja kalorija je lenoba.

    vem.. pišem le o sebi, kot da nisem prebrala tvoje objave, a včasih si mislim "odrekanja niso v redu. v nobeno smer". zato se bojim, da ti bom predlagala pogovor s serotoninom. ravno toliko resen, da se bo pričel sam obnavljati. če pa ne gre, pa s čokolado, ja.. :-))))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš, da nevarno zmanjšuješ potrebo po čokoladi... saj se mi serotonin vedno dvigne, ko te prebiram...
      ;-)))))))))
      odrekanja pa... pa kaj te vem... včasih se mi namreč kar dopade, ko se čemu prostovoljno odpovem... za nekaj časa...vsaj
      lenoba kot kalorija... he, he, he... to je pa tudi ena dobra pogruntavščina... saj potem workoholiki očitno živijo nekalorično

      Izbriši
  2. Jaz čokolade in drugih sladic ne jem dosti pa ne zato ker tega nimam rad temveč zato ker vse to zelo redi. Iz vsega tega se lahko kar hitro razvije tudi sladkorna bolezen. Kar se pa tiče pesnega sladkorja je zelo škodljiv saj ima v sebi take sestavine, ki povzroča kar hitro karies, debelost in še bi lahko naštevali. Jaz svetujem vsem naj se izogibajo pesnega sladkorja ter naj kupujejo trsni sladkor, ki je seveda narejen iz sladkornega trsa. Trsni sladkor je mnogo bolj zdrav od pesnega ne povzroča tako hitrega kariesa, debelosti kot sladkor narejen iz sladkorne pese. Še mnogo boljša od pesnega in trsnega sladkorja je rastlina stevija, ki ne povzroča nobenega kariesa, debelosti in vsebuje povsem naravne substance, ki ne ogrožajo zdravja. Pred leti so opozarjali, da stevija povzroča celo raka. Danes vemo, da to sploh ni res. V ozadju te lažne propagande proti steviji je stala pokvarjena sladkorna industrija, ki je iskala le dober dobiček z svojim nezdravim sladkorjem, ki resnično povzroča debelost in sladkorno bolezen. Očitno se tudi danes mnogim gre bolj za dobiček kot pa ozaveščanje o nevarnosti nezdrave hrane na človekovo zdravje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, se čisto strinjam s teboj... ko je v špilu denar in milijonski zaslužki... se kar rado pozabi na ljudi
      in s stevijo sem se jaz prvič srečala lani. mi je na vrtu kar lepo zrastla... samo preko zime mi je zginila, zdaj pa čakam, da znova požene...
      in čaji sladkani z njo so pravi užitek
      vse bolezni, ki si jih naštel, pa še angina pectoris in tudi rak pa tudi depresija... pa so po marsikaterih raziskavah posledica prevelike kislosti telesa
      tako da... je res dobro dobro premisliti kako sladko jemo...
      ampak sladki pozdravi pa vseeno ne škodujejo zdravju
      ;-)

      Izbriši
  3. Stevija zelo verjetno ne prenese naše zime. Zahteva enake podnebne razmere kakor rožmarin in pozimi ne prenese nižjih temperatur od minus 15 stopinj Celzija. Če ti ne bo ven pognala iz zemlje potem so verjetno v zemlji zmrznile tudi korenine saj je bila letošnja zima kar precej mrzla. Očitno si boš morala kupiti novo stevijo in jo imeti v kakšnem večjem loncu pozimi pa jo je treba postaviti v stanovanje, da ji mraz ne škodi. Stevija izvira iz subtropskega dela Mehike in je prilagojena na ne preveč mrzle zime.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, imaš prav, saj je res ne prenaša. Sem pa tudi to prebrala v knjigi, in sem jo zaradi tega imela čez zimo v hiši. Vendar pa se mi je kljub temu posušila (oz. je odmrla, ker je enoletnica)... zdaj pa že spet poganja in so poganjki veliki že cela 2 cm...
      ampak... bodo
      potem pa bom lahko spet sladkala ali pa kar surove liste grickala
      ;-)

      Izbriši
  4. Čokolada mi je všeč, a samo tista temna z veliko kakava, že nekoliko grenkega okusa:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in za tistoa, ki ima več kot 70 % kakava pravijo tudi, da je najbolj zdrava
      tudi tebi en tak lep večerni pozdrav

      Izbriši