nedelja, 27. maj 2012

Dnevu mladosti...

Za petami...
Ja, ja, so bili časi, ko smo tudi mi bili mladi...
no, pa ne, da bi zdaj kaj jamrala,
ko sem pristala v družbi večno mladih 50 plusarjev
samo...

Življenje kot takšno je pa vseeno bilo drugačno
in je bil tudi moj pogled na njega drugačen
ker sem tudi jaz takrat oboževala našega takratnega voditelja Tita
pač tudi glede na to koliko herojstva je premogel
saj so takrat vse knjige bile polne tega

no, kako se je potem moje spoštovanje do njega
pač glede na vse dodatne informacije spreminjalo
pa tudi ni tako hudo zgodovinsko pomembno

je pač bilo tako kot to pač je bilo
ampak
nekaj je pa vseeno bilo hudo drugače
 kot pa je to sedaj...

saj smo mi neglede na vse
znali vkup držati
in zato jaz nikoli nisem imela občutka
da bi nas želeli deliti in med sabo tako poskregati
kot se žal to dogaja dandanes

2 komentarja:

  1. pa res malo zamujaš s štafeto..
    :-)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he,... no, to zamujanje tukaj je res samo malo... saj znam drugače kakšno stvar/dogodek tudi pa kar konkretno zamuditi
      ;-)

      Izbriši