sobota, 12. maj 2012

Prihod v mesto...

No, da se je prav v tem času vliko ko iz tuša
Pred nami in okrog nas pa neobičajno dosti avtomobilov z LJ registracijo
Na vsakem križišču pa vsaj en policijski avto
Policaji pa oblečeni v črne uniforme kot v kakšni kriminalki
pa sirene od daleč tudi ni bilo možno preslišati

ja, ja, tako pa to zgleda v totem našem mesti
ko poteka fuzbalska tekma med 
vijolicami in zmaji.

8 komentarjev:

  1. V nogometu je ponavadi tako, da dve moštvi igrata na stadionu in ta nogometna tekma izgleda nekakšen dvoboj. Nogometni navijači, ki navijajo vsak za svoje moštvo tudi imajo svoj dvoboj včasih tudi z pretepi, kletvicami, vandalizmom. Tako imamo dva dvoboja. En dvoboj imatao 2 nogometni moštvi in drugi dvoboj imasta dve različni moštvi navijačev med sabo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, je res tako kot praviš...
      samo, če pomisliš, da pa je to le vseeno športni dogodek...
      potem pa da to vsekakor misliti...
      kam je šport prijadral
      lp

      Izbriši
  2. najprej tole: ko sem že včeraj in danes ponovno odprla preko povezave, ki jo imam na mah..njeni tvojo stran, mi je še vedno kazalo zadnjo objavo ptičkov v lago di luži. samo povem, zato sem tako poznopozna.

    in drugo: od jutri naprej bo pa pri vas še bolj živo, najbrž bodo registracije iz vseh koncev, ki so možne tudi preko meja, ulice boste imeli zaprte, obvozi, ker bo potekalo varovanje premika in obiska nj. svetosti Dalaj Lame. tekme ne bo. razen v meni, ko bo ena stran navijala, da pridem, druga pa bo potegnila argumente, ki mi to onemogočajo. gol bo za gosta, seveda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. najprej... nikoli nisi prepozno pozna... saj si vedno tu ravno obpravšnjem času
      potem pa še... kako pa je bilo takrat pa ne vem... ker nas ni bilo v mestu
      saj bolj ko smo stari, bolj silimo na kmete
      ;-)
      upam pa, da je rezultat tvoje tekme bil pa tebi v prid

      Izbriši
  3. matr kako nobl je tole, da mi kar objavi, kar spišem. tako sem navdušena nad tem, kot nad mikserjem za sadje, ki sem ga dobila v dar te dni. tu ne rabim pisat napol hieroglife, tam pa ne rabim zagriznit v sadje, ker mi to žleze pri čeljusti javljajo kot neugodno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela tudi jaz, da se je stvar poenostavila...
      no, v sadje pa jaz še vedno rada ugriznem...
      pa četudi je med njim kdaj tudi kakšno kislo jabolko
      me pač malo spajtla zaradi kislosti

      Izbriši
  4. Ja, pa ne da so Ljubljančani nevarni? ;-) papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, ančika... a ti to mene tak malo za jezik vlečeš...
      kot da še ni predolg, pa ga češ še malo nategnit
      ti, ti, lumpika, ti
      ;-)

      Izbriši