sreda, 2. maj 2012

Izlet na prvega maja dan...

Naju je avto vozil iz mesta
preko Kamnice do Kungote
in potem dalje do Plača
kjer so naju stopnice popeljale v višino
da sva si lahko svet pogledala od zgoraj
 tonetoplakphotography.blogspot.com
In v vsem tem...
kar je avtor omenjene strani lahko opazoval v hladnem zimskem času...
smo mi uživali v toplem prvomajskem soncu.

No, na poti do Svečinskega gradu
pa naju je zadržala konjska tekma
kjer sva potem uživala
ob elegantnem preskakovanju še bolj elegantnih konjev
Pot nazaj pa naju, no nas, saj je Šefica tudi bila zraven
peljala po skrajšani smeri preko Kresnice vse do Šentilja
 pdpalomasladkivrh.blogspot.com
In dan tako ni bil sončen samo zaradi sončnega vremena

12 komentarjev:

  1. Tudi jaz sem se včeraj 1.maja 2012 odpravil na prvomajski pohod na Zavrh. Ob 9.uri zjutraj sem se odpravil iz Lenarta peš na Zavrh. Število pohodnikov na Zavrh je bilo okoli tisoč. Ko sem prišel na Zavrh je bilo že zelo vroče. Na Zavrhu sem si kupil čevapčiče in gibanico. Igrali so tudi Štajerski fakini. Šel sem tudi na Završki stolp in opazoval z teleskopom okolico okoli sebe. Domov sem prišel šele zvečer. Od Lenarta pa do Zavrha je približno 4 kilometre razdalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooo,lepo, lepo...
      smo pa mi tudi srečali eno skupino pohodnikov... no, samo tisoč jih pa vseeno ni bilo
      p.s.
      z gibanico pa si mi lušte nardil
      ;-)

      Izbriši
  2. krasno! drugih besed nimam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je res bilo...
      najprej brez pričakovanja...
      na koncu pa tako kot si rekla

      Izbriši
  3. Lepo Tetka,

    vesela:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  4. Venerin tranzit 6.junij 2012 še točno 33 dni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, za današnjo škorpijonovo polno luno... pa sem slišala praviti, da je najbližje Zemlji
      ti pa si napisal kar tri šestice
      ;-)

      Izbriši
  5. Letošnja super luna ima kar velikansko moč. Nastopila bo jutri 6.maja 2012 ob 4.34 in samo minuto kasneje ob 4.35 bo nastopila polna Luna. Med luninim perigejem in polno luno bo razlike samo eno minuto kar se zgodi enkrat v tisoč letih. Da posebno ima moč super luna je predvsem v tem, da je takrat največ samomorov, prometnih nesreč, nesreč pri delu in tudi ločitev. Da bi za to lahko še bil kakšen dokaz je tudi to, da sta moja sestra in njen fant šla danes narazen in očitno ima ta super luna na ločitve še kako veliko moč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf... torej je ta super Luna zaslužna tudi za mojo občasno tečnobo...
      no, pa naj znanstveniki rečejo kar hočejo...
      jaz se bom še naprej raje sklicevala na njeno moč
      ;-)
      za tvojo sestro pa... kaj pa, če je mogoče to pa celo dobra odločitev...
      saj bo čas pokazal

      Izbriši
  6. Lepo!

    Tako si se lepo imela ti na čisto drugem koncu Slovenije ...

    Jaz sem pa vrtnarila, da je kaj!

    In nekaj sem tudi pešačila, ponoči sem prehodila 18 km - sama - pravi izziv, ni se izšlo, da bi prišla do cilja ...

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf ti po/nočna vandrovka...
      ja, kdaj pa ti potem pa še sploh kaj spiš
      ;-)
      naj te Sreča le še dalje spremlja... kamorkoli kadarkoli boš kam šla
      LALI

      Izbriši