torek, 8. maj 2012

Sončen danes...

Včerajšnji nočni dež
z vodo napolnjene jame
ptičja kopalnica
Današnji sončni dan
in 
mokro perje bo spet hitro suho

14 komentarjev:

  1. polne reke, polni slapovi.. še kislica odžeja!
    fotografija je krasna.
    obožujem luže.
    ne kdaj, itak skoz, ampak od nekdaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. opala! hej! ljudi, da li je to moguće, bi rekel Delić nekoč pri fuzbalu.. NI TISTIH ČRK, DA MI KOMENTAR OBJAVI!
    JIHAAA..
    grem še to poslat, mrbit se motim..

    OdgovoriIzbriši
  3. ne.
    res jih ni.
    jej jej.. tega sem pa zelo vesela. z.e.l.o.

    OdgovoriIzbriši
  4. in zato... kot uspeh dneva... bravo jaz! ;-)
    sedaj pa odgovor istočasno kar na vse tri tvoje veseljkote tu zgoraj...
    ja, lago di luža je tudi od vedno bilo moje jezero... kot mala bosonoga, kot malo manj mala pa olikano v... pač samo kot preizkus kvalitete
    in tvoj uspeh dneva... saj se tudi tukaj spet nisi nič motila...
    in je zato obema lepo
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ledeni možje so pred vrati, so namreč od sobote do ponedeljka. V nedeljo se bo res zelo ohladilo tako, da bodo res prišli ledeni možje. V torek pa nas morda čaka tudi slana. Mogoče bo ali pa tudi ne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, deževalo pa je že danes tako...
      kot da je te že danes polulana Zofka...
      in to tik pred fuzbal tekmo med MB in LJ
      ;-)

      Izbriši
  6. Všečen zapis in lepa fotka:)

    Ja, jutri bo podobno, vsaj napoved je taka:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa le naj bo... saj pravijo, da če Zofka lula, da bo potem poletje lepo...
      samo... če pa bo takrat premalo moče...
      pa to spet ne bo dobro
      tak da...
      lep pozdrav tudi tebi

      Izbriši
  7. Super, sedaj je pri tebi veliko lažje komentirati,

    zares sem vesela:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem tudi jaz tega vesela
      no, jaz pa pri tebi sploh nisem mogla oddati svojega komentarja...
      bom pa šla malo kasneje še v ponovni "pregled"
      lp

      Izbriši
  8. Ej, me je skoraj kap, kam mi je ušel komentar - in vidim, da je poletel k tebi, ne da bi 5 minut razbirala tiste strašne znake! Kako lepo!

    Ptički pa imajo čudovito kopalnico! :-)

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e, vidiš... malo prčkanja pa mrčkanja... pa je ratalo.
      no, upam, da se zdaj pe ne bi tudi tukaj začeli pojavljati kakšni blesavi spami
      zdravi bili pa videli
      LILA

      Izbriši
  9. Kot kaže napoved, bodo danes in jutri lahko še plavali, se uširali in celo smučali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo da jim ne bi slučajno kje kljunčki zamrznili...
      ali pa, da bi kje celo gnezdeca postala ledene kepe...
      to pa res ne bi bilo fer do njih

      Izbriši