ponedeljek, 7. maj 2012

Pet pred peto zjutraj...

Ko je ta ura bila nekoč moja biološka budnica za vstajanje
danes pa je to bilo vstajanje zaradi biološke potrebe

ja, ja, kako se časi spreminjajo.

Na poti nazaj v posteljo...
sem se ustavila ob oknu in se naslonila na okensko polico.

Pogled gor in dol po ulici mi je pokazal na njeno praznost
nebo pa je bilo že čisto svetlo
saj se je že prebujalo v nov dan

http://www.youtube.com/watch?v=yV_6p3Nj8Qs

na drugi strani ceste
skriti v krošnji dveh cvetočih kostanjev
pa so ptički že imeli svoj jutranji koncert
no, za mojim hrbtom
pa je glasbo prtičkov dopolnjeval moj mož s svojim... 

11 komentarjev:

  1. kadar imam nočno, je bogatost delanja jutra včasih tako polna, da jamlje dih. ravno tako, ko se prične nočiti.
    vzrok je vedno isti: zemlja se suče in tu ni debate.
    ti si dala jutranjo..
    jaz pa ti nalepim večerno:
    http://www.youtube.com/watch?v=BFxJev20j3Y

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za to večerno...
      ja, ja, kje je že Piran in njegove noči
      no, mogoče se pa kdaj še kakšna povrne
      prehodi iz enega v drugo pa so tudi meni fanscinantni...
      samo... videvam pa bolj tiste iz svetlega v temno - kot ogenj ožarjene oblake

      Izbriši
  2. oprosti, ne znam dat povezave tako, da bi jo kar direktno kliknila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. si me s tem tvojim opravičilom spomnila na primerjavo...
      ko nekomu daš na mizo pohane piške, pa se mu potem še opravičiš, ker si jih revež mora pa celo še sam vzeti s krožnika.
      razvajanje pa itak ni nič kaj del tebe...
      ;-)

      Izbriši
  3. namesto, da bi mi razložila, kako to narediš, si šla pohat fafle.
    :-))))))

    OdgovoriIzbriši
  4. hja... če sem spregledala tvojo željo po mojem mentorstvu...
    se pa ti jaz opravičujem
    ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=BFxJev20j3Y

    no, jaz pa to naredim tako, da kliknem miško na desni, poiščem pošlji stran kliknem levo pa se pokaže komu bi naj to poslala. potem pa samo pobarvam in prilepim tja kjer želim tisto imeti...
    če pa je tak postopek pravilen pa ne vem... ker jaz pa računalničarstvo...
    no, meni pač to tako špila.
    ugotovljeno pa je že tudi bilo... da tudi ne povsod
    tako da...
    ;-) v dan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, videla... da tukaj med komentarji pa že ne dela več to tako
      torej... je dobro, da se nisem javila za mentorja
      ;-)

      Izbriši
    2. potem pa rajši hvala za pohane piške, pa hvala za trud, mentorstvo.
      bomo pa kopirali/lepili peš.
      pomežik v dan tudi tebi.

      jooooooooooooooj a taki lepi mračni dan je danes, da ga bo kar škoda, ko bo šel v jutri.
      skozi okno vidim višnjo, ki se nekaj punta po obilnem cvetenju - rjavi. na terasi vidim amarilis, ki ga bo razgnalo od velikocvetnosti. pahljačasti javor je poln kapljic in se kar sveti. vrtnica je polna popkov.. v daljavi pa kar slišim horde in horde polžev, ki bodo sedaj, ko je nehalo deževati zagospodarili med nočnimi frajlami, ki so ravno prišle iz zemlje in še nesigurnimi stebli sončnic. grem v protinapad. ni druge, dokler se še vidi. čaka jih šola letenja nazaj v sosedovo zapuščeno grmovje. jutri vajo ponovimo.
      toliko z juga.

      Izbriši
    3. e vidiš, pa so pohane piške le prav prišle
      ;-)
      s polži sem pa jaz bolj "prizanesliva", saj jih namesto učenja letalstva navajam na marinado.
      na jug pa pošiljam večerno sonce v vsej njegovi severni toploti

      Izbriši
  5. Ko biološka ura postane malo rugačna! :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he... ja, ja,
      in to zaradi biološkosti...
      ;-)

      Izbriši