nedelja, 27. maj 2012

Za Leo...

To pa je bil moj komentar pod:

Kras, vonj po sivki in rožmarinu

.

.

.

Predogled

Uredi taresna pravi ...
in ta moški bi naj bil človek... pfuj!
ko nekoga, ki je itak že sam na podnu še bolj zabije
no, čez čas čas res pokaže, da je bilo najbolje, da je spakiral
samo takrat v tistem trenutku
naj škržati še dalje igrajo pesem Ljubezni
lp
tetka
27. maj 2012 05:42

Slika izziva reCAPTCHA

Hja... žal tudi tokrat nisem znala
pa kdaj drugič
lp iz totiga

9 komentarjev:

  1. Venerin tranzit 6.junija 2012 še točno 10 dni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. wow! se pa že veselim zate... ker se mi zdi, da ti bo ta dogodek res ogromno pomenil
      ;-)

      Izbriši
  2. uf.. sem morala preko fb it prebrati zgodbo, da sem stkala vsebino te objave.
    okej..
    in pozdrav Lei!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, vidiš, ko znaš... meni to itak ne bi uspelo
      saj sem se s fb tudi zbrislala
      ;-)

      Izbriši
  3. Trenutno sem prekupirala v moj komentar:)

    Mi morda Lahko poveš, kaj si pri sebi naredila, da je sedaj pomentiranje lažje.

    Res ne vem kaj se dogaja:)

    Navadno, dam blog na FB, tako, da nekateri komentirajo tam.

    So neke težave, ker mi je že dvakrat kazalo rerror (upam, da samo prehodno).

    Pozdrav obema,

    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. žal ti ne vem povedati kako je to ratalo...
      sem imela malo več časa, pa sem odpirala in zapirala... pa ja na koncu pač to vun prišlo
      upam, da bo tudi tebi uspelo... ker meni namreč tistih kvak niti ne pokaže...
      lp iz totiga

      Izbriši
  4. Danes, sem napisala povratne informacije in prosila za popravke ali vsaj odgovor.
    Bomo videli:) Sem tudi poskusila "šariti po nastavitvah, vendar se mi že prvi gumb "nastavitve" ne odziva. Rokica je, a njen dotik ne deluje:(

    Bomo videli, maorda bo kaj iz tega:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bo bo... sicer pa meni tudi ni kar v prvo ratalo...
      le pogumno novim zmagam naproti
      ;-)
      lp tetka

      Izbriši
  5. Se bom trudila naprej:)

    Hvala:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši