ponedeljek, 30. april 2012

Predvečerni sprehod...

Ko se je dan prevesil v pozni popoldan
in se je vročina spustila na možnost normalnega dihanja
je bil na vrsti sprehod 
med travniki in njivami
vse do potočka v gozdu
obraščenim s čemažem
tam pa se je Šefica zapodila v vodo
jaz pa sem zaradi mojega lomastenja
odpodila srnico in ptička
postanek pa je dal lepote...


7 komentarjev:

  1. No in smo že vstopili v 1.maj 2012, ko za slovenske delavce ni več potreben delovni vizum za Avstrijo, Nemčijo in za celotno Evropsko unijo. Prosti pretok slovenskih delavcev za EU je od sedaj neomejen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem še kako vesela za vse tiste, ki bodo tam uspeli najti boljši zaslužek zase in svojo družino...
      saj bo tako tudi lahko marsikateri otrok užil bolj brezskrbno mladost
      v pozdrav

      Izbriši
  2. joj prelepo. planina Javornik - nad kočo na Bohorju - mi je te dni ponudila enako podrast, nje vonj in bi mi najbrž tudi kakšno gozdno dlako prineslo pred oči, če mi pri nogah ne bi drobencljale dvojne domače.
    potoka šum si pa pri tebi sposodim za danes. bo služba do 20. ure hitreje minila.

    skratka.. majsko čemaženje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. le vzemi si kar ti da moči in veselja...
      in drobencljanje domačih pred in pri nogah... pa itak naredi ta svet še lepši
      pušeljčka čemaža dajem

      Izbriši
  3. Čemaž, ni samo lep in dobro dišeč, je tudi okusen in zdrav za povrh.:)
    Sama sem ga te dni videla v okolnici Črnega vrha.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čemaž raste tudi v Sveti Trojici v Slovenskih goricah. Če greš navzdol od Trojiške cerkve proti Trojiškemu jezeru ob križevem potu kjer so stopnice navzdol do Trojiškega jezera tam ob teh stopnicah je čemaža ogromno. Poleg tega pa je tam celo sorta čemaža, ki ima zelo velike in dolge liste. Listi so celo dolgi do 50 centimetrov. To vem zato, ker sem ga letos aprila tam tudi nabiral. Sicer pa čemaž pri nas raste nekje od 21.marca pa tja do 21.junija in v tem času se ga lahko tudi trga. Takoj po 21.juniju pa se čemaževi seveda posušijo in ga ne moremo več trgati.

      Izbriši
    2. ja, lea...
      zato pa si ga dam kar v zmrzovalnik... in ga potem kjer se le da dodam
      pa na črnem kruhu z maslom/margarino in potem po vrhu potresen
      mmmmmm....
      ;-)
      lp

      Izbriši