petek, 5. december 2014

Miklavžev predvečer...

Ker še imam vedno v sebi nekaj tistega otroka...

Sem že očistila par škornjev
in jih postavila na mesto
da jih bo lahko našel tudi...

5 komentarjev:

  1. Mislim tudi nate. Čaka te pošta na Triera naslovu.
    In sporočila so celo spet na mojih Zavestna Samost blogih....
    Pomembno sporočilo: v eDi vasi prenosi in prenova še NISO končani. Zato še marsikaj ne klapa! Jaz itak vse skopiram in sporočila kopiram na svoje bloge...
    Naj bo tudi zate Sv. Miklavž bogat! R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Renata tudi po tej poti - hvala!
      No, Miklavžek včeraj sicer ni bil bogat...
      bil pa je prisrčen in ljubezniv
      ;-)

      Izbriši
  2. Haha, a ti pa kar škornje. Ja, pametna tetica. No, jaz jih ne potrebujem, tistega parkelna, ki ga bom za zajtrk v mleko namočila mi lahko kar na mizi pusti. LP.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa saj meni tudi ni pustil v čevljih...
      mi je vse kar gor v oberštok prinesel
      ;-)
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  3. Včeraj dne v petek, 5.decembra 2014 sem se zopet odpravil na pohod po Avstriji. Namreč šel sem iz Gornje Radgone peš v Santa Anno am Aigen. Dopoldan ob 11. uri sem štartal iz Gornje Radgone ter sem šel skozi Bad Radkersburg, Goritz, Polten, Gruisla, Deutsch haseldorf, Aigen in potem sem ob 14:30 že prišel na vrh tega hriba kjer je cerkev Santa Anna am Aigen. Od Gornje Radgone pa do Santa Anne am Aigen je 19 km ter od Bad Radkersburga pa do Santa Anne am Aigen pa je 18 km. Hodil sem točno proti severu, le kakšna 2 km zahodno od Prekmurja torej od avstrijsko-slovenske meje.
    Na vrhu tega hriba v kraju Santa Anna am Aigen je seveda prelepa cerkev ter se ta cerkev nahaja na 403 metre nadmorske višine. Šel sem tudi v to cerkev in ta cerkev je od znotraj zelo lepa. V sredini cerkve je tudi prižnica. Nedaleč stran od te cerkve sem videl tudi visoko drevo pavlovnije (Pulownia tomentosa) kjer je bila spodaj tabla in je bilo na tej tabli lepo napisano, da je to drevo iz Kitajske.
    Santa Anno am Aigen sem zapustil ob 16. uri in sem šel zopet proti avstrijski Radgoni.
    Kakšna 2 km zahodno od kraja Deutsch haseldorf je še velik hrib kateri je v obliki trapeza podobno kakor je pri nas Donačka Gora. Ta hrib se imenuje Kindsberg (462 m. n. v.) kateri se nahaja kakih 13 km severno od Gornje Radgone, 6 km južno od Santa Anne am Aigen, oziroma le 3 km zahodno od Prekmurja.
    Hrib Kindsberg se zelo lepo vidi tudi iz hribov Slovenskih Goric. Zelo lepo se vidi iz Zavrha, prav tako se lepo vidi iz Svete Ane v Slovenskih Goricah ter iz višjih hribov v Jurovskem dolu.
    Nazaj v Bad Radkersburg sem prišel zvečer ob 19:30 in takrat je bil tam na trgu celo sveti Miklavž, bili pa so tudi parkeljni. Imeli so traktor kateri je počasi za sabo vlekel nakladalko in to nakladalko so imeli okrašeno z smrekovimi vejami. Parkeljni so lovili dekleta in jih odpeljali v to nakladalko.

    Sicer pa se ta cerkev Santa Anna am Aigen zelo lepo vidi iz Lomanoš torej če se pelješ iz Spodnje Ščavnice proti Gornji Radgoni. Če pogledaš na levo na sever kakih 20 km na severu na vrhu hriba stoji cerkev. Poleg tega se Santa Anna am Aigen vidi tudi iz Zavrha saj sem lani za 1.maj ko sem šel na pohod iz Lenarta na Zavrh in sem na Završkem stolpu skozi teleskop opazoval to cerkev. Na vrhu tega Završkega stolpa imajo od lani naprej nameščen teleskop in sem cerkev Santa Anna am Aigen videl skozi teleskop kar precej blizu. Videl sem jo takoj za cerkvijo Sveta Ana v Slovenskih Goricah. Cerkev Santa Anna am Aigen se lepo vidi tudi na vrhu hribov v Jurovskem dolu.
    Cerkev Santa Anna am Aigen pa se nahaja samo 1 km zahodno od avstrijsko-slovenske meje oziroma od Prekmurja. Do sem poteka avstrijsko-slovenska meja v smeri sever-jug od tega kraja naprej pa poteka avstrijsko-slovenska meja proti severovzhodu vse do nasevernejše točke naše Slovenije.
    Že zjutraj sem si v merkatorjevi trgovini v Gornji Radgoni kupil sendvič ter 1,5 litra radenske in to sem potem nosil s seboj v nahrbtniku. Zagotovo pa lahko rečem, da sem včeraj imel prečudovit izlet saj sem obiskal avstrijsko cerkev Santa Anna am Aigen katera se nahaja na srednje velikem hribu.

    OdgovoriIzbriši