ponedeljek, 22. december 2014

Ker se še vedno dogaja...

Ja, sem že spet spoznala kako čudno se nekatere stvari odvijajo...

Moje Življenje pač poteka tako kot poteka
počutje in zdravje znotraj tega pa tudi

Sem pa pred časom na FB odkrila reklamo od Sensilaba
in njihov test

pa sem ga tak za hec pregledala in naj tudi odgovorila

In ob tem spoznala
da je moj način življenja zaslužen za lepo in dobro življenje kandide v meni.

Hja...
sladkarije in beli kruh, pa kozarček vinčeka in pivca
tega in še kaj zraven očitno nimam pa samo jaz rada

Ampak...
ker pa vem, da je marsikaj tudi psihičnega izvora
sem pa spet vzela v roke knjigo od Louise L. Hay
in v njej prebrala kot možen vzrok za to gobico:

Počutim se zelo konfuzno. 
Dosti razočaranja in jeze. 
V zvezi zahteven in nezaupljiv. 
Jemalec

Novi misleni vzorec pa bi naj bil:

Sama sebi dam dovoljenje, da sem vse kar lahko sem
in imam zahtevo za najboljše v življenju.
Ljubim in sprejemam sebe in druge.

hja...
očitno bom imela drugo leto še kaj za delat...

8 komentarjev:

  1. sem šla malo guglat tole kandido in sem že na prvem vprašanju padla - jaz sem zelo redko zaspana, tako da ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela za tebe...
      ker poleg vsega kar že maš na puklu pa še te babnce pa res ne rabiš
      no, pa saj vem, da sem si za njeno gostovanje sama kriva
      ampak po novem letu pa dobi odpoved
      ,-)

      Izbriši
  2. O tej zdravi prehrani pa lahko vsak dan zveš toliko novih "nasvetov", da navsezadnje že več ne veš, kaj bi jedel - saj je vse za nekaj škodljivo. Bljak. No, k sreči se držim že ves čas spoznanja, da mi ne škoduje tisto, kar mi paše in paše mi več ali manj vse - res pa se ne preobjedam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, kloti... imaš prav, saj je temu tudi res tako, da je novic in novega znanja na pretek...
      no, včasih pa tudi takšnega, da so nekatera mnenja o isti stvari pa še celo kontradiktorna...
      sicer pa...
      kje pa to ni tako
      ;-)
      lp

      Izbriši
  3. Bi se kar pridružila Klotildi. Važno je, da smo zmerni, da poslušamo telo.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, zmernost je res edina prava stvarca v Življenju...
      za vse ostalo so pa potem posledice
      no, pa saj bo drugo leto še dovolj dolgo, da popravim kar sem grešila lp in lepo te je bilo spet srečati tukaj

      Izbriši
  4. Ko imaš nekoga rad, in čutiš, da ga ljubiš,
    to spoznaš šele, ko odide in s seboj odnese koščke tvojega srca.

    Najtežja pot nas pogosto pripelje na najlepšo destinacijo življenja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Če te še ljubim, vprašaš me?
    Ko bo preteklo tisoč let,
    odgovor moj enak bo spet
    kot ta trenutek: ŠE.
    Hvala za vse,
    kar dal si mi v tem zlatem času,
    ljubi moj.
    Vedi, nikdar mi ne bo žal
    niti za en sam hip s teboj.

    OdgovoriIzbriši