nedelja, 21. december 2014

21.12.1981 ob 19:47...

Sem te prvič videla...



In še zdaj sem hvaležna Usodi
da si bil namenjen
prav meni
slika z neta

6 komentarjev:

  1. Upam, da ste pošteno praznovali in še ni prepozno, da pripišem vse, vse naj najboljš obema. Lepšega darila ti življenje res že ne more dati.

    OdgovoriIzbriši
  2. no, praznovali še nismo nič... saj je sine bil zaseden z drugimi stvarmi...
    bomo pa vsekakor nadoknadili
    in ja...
    je bil in še tudi je ta Fant res sonce v mojem življenju
    ;-)
    pa hvala za dobre želje

    OdgovoriIzbriši
  3. ko pa boste praznovali, se vama s čestitko še jaz pridružim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, hvala! bo Božiček tokrat imel dvojno težo...
      ;-)

      Izbriši
  4. Dodajam še svojo čestitko :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tega dne 21.12.1981 je bil tudi zimski solsticij kar pomeni, da je tega dne bil dan najkrajši ter noč najdaljša. Torej pričetek astronomske zime je bil 21.12.1981 ob 23:51.
    To pomeni, da je tvoj sin bil v trenutku zimskega solsticija star točno 4 ure in 4 minute. Danes pa je torej star že 33 let ter ima že Kristusova leta.
    Po horoskopu pa ni Kozorog temveč Strelec in je rojen še v koledarski jeseni.

    OdgovoriIzbriši