četrtek, 25. december 2014

Letošnje Božičevanje...

Za naju tokrat ni bilo nobenih daril
pri naju tudi ni bilo nobene hektike
z nama pa je bilo veselje ob postavljnju in krašenju jelke
in uživanje ob izbranem programu na televiziji




 

Danes pa...
sva bila povabljena k Tamladim na kosilo
in štefanijeva pečenka je bila njam od njami njami
(no takšne jaz niti v sanjah ne bi znala skup spravit)
Mali Princ pa spet eno samo veselje
ki je še bolj popestril že tako prijetno kramljanje in druženje

Nato pa še en obisk
kjer pa so se še kako razveselili najine nanajavljenosti
in tudi tam je čas vse prehitro minil
saj sva imela v planu še eno stvarco...

Obisk Božičnega koncerta Pihalne godbe v Šentilju...

In zdaj pišem to še vsa pod vtisom tega dogodka...
Saj je eden izmed njihov komadov bil tudi ta
 
Za jutri pa že imava v planu nove dogodovščine...

10 komentarjev:

  1. Sinoči smo imeli pohod z baklami. Danes pa je bilo zelo mirno, prav zato je bilo več časa za brskanje po netu. Obiske na blogih.
    Lep jutri ti želim :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. waw! to pa je moralo biti res lepo...
      se spominjam leta nazaj, ko so naši še imeli vikend na Pohorju... pa se je potem ponoči po lučkah videlo od kod vse so ljudje hodili k polnočnicam...
      tudi tebi lepih in dobrih dni

      Izbriši
  2. ja, to je vajin čas koncertov ... a letos še prinčevanje, po novem!
    u
    ž
    i
    v
    a
    j
    t
    a
    !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, hvala, hvala...
      so ti izbrani koncerti običajno res izbrani
      se pa bodo nadaljevali še v drugo leto
      saj so termini že rezervirani
      ;-)

      Izbriši
  3. Fajn praznovanje tetica. Samo nadaljujta v tej smeti..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. se bova pridno in vzrono držala tega tvojega navodila...
      ;-)

      Izbriši
  4. Člani turističnega društva Najpresmec iz Dolgih Njiv so v Voličini v bližini cerkve postavili jaslice, katere so bile izdelane iz mojih kanel. Ohišje tega do 3 metre visokega lesenega hleva je bilo izdelano ter pribito z deskami. Fuge katere so med deskami, na teh fugah so pa pribite moje kanele katere so seveda očiščene in so zelo lepo zelene ter izgledajo kot kak zelen bambus. Vse skupaj izgleda zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooo...
      zanimivo ni kaj...
      mogoče pa naju pot zanese tudi tja do Voličine...
      no, danes imava v planu pa si it pogledat Marijo Snežno na Zg. Velko...
      če slučajno spet kaj ne pride vmes...

      Izbriši
  5. Letos mi je obrodilo prav veliko fig. V drugi polovici julija, ko so se fige dozorele je moja mama potrgala za dve vreči fig. Potrgala pa je sorto rjava turkinja. Vse te fige je dala v zmzovalnik. V začetku decembra je te fige vzela iz zmzovalnika ter jih je posušila v štedilniku. Sedaj za Božič je spekla božično sadni kruh ter je naše domače posušene fige vmesila v testo ter ta kruh tudi spekla.
    Zdi se mi, da je za sušenje fig še najbolj primerna ravno sorta rjava turkinja. Pa tudi 1. rod fig je mnogo bolj primernejši za to sušenje fig kakor pa 2. rod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem jaz mojo figo pa že zimsko odela...
      da mi te ne bi slučajno zmrznila
      zdaj samo še zimska oliva čaka na svoj plašček

      Izbriši