četrtek, 18. december 2014

Četrtkov šimišimi...


Sem danes najprej odšla na sprehod
saj lepo vreme enostavno ni dovoljevalo bivanja v hiši
pa sem si za družbo sposodila "štirinožnika" od vnukinj

Joj je to bilo zabavno...

Mladi kužek
živ ko živo srebro
navajen pa vsega drugega kot mirne hoje ob nogi
pa njegovo markiranje
ko ga ni bilo grma da ga ne bi označil
tako da mu je že kar na začetku poti
bil njegov markacijski rezervoar izpraznjen

Ko pa sva se vrnila
pa so se vrnili tudi Moji trije
saj so Malega princa peljali na sistematski pregled in cepljenje

In kljub temu se je dete spet tako prešerno smejalo
Da enostavno ne moreš da ne bi ob tem užival

In kako je meni povšeči
da sem odkrila formulo za njegov smeh...
ježešnadino
slika je z neta

9 komentarjev:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha tetica, si odkrila formulo, kako po 50 oživeti? Ko ti Življenje podari modelček, se preprosto pomladiš. Pa naj bo to mladi kužek in še bolj - nasmejano detece. Jeeeeeeeeeeeee.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej kloti - po 60 tem... ;-)
      saj me je sin pustil tako dolgo čakati...

      Izbriši
  3. :-))) formulo je rekla, kot bi smeh bil matematični postopek :-))) hvala za smeh, njegov, moj, naš. in TVOJ. juh, pa še s tačkami si končno spet maširala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa je formula...
      ker sem to že parkrat sprobala...
      in je dosedaj še vedno padel na to besedo
      ali pa na mojo faco pri tem
      ;-)

      Izbriši
  4. TEK IN HOJA

    Kje se porabi več kalorij pri teku ali pri hoji. Zagotovo pri teku. Pri teku na en kilometer porabimo približno 60 kalorij, pri hoji na en kilometer pa le 36 kalorij. Tukaj seveda imam v mislih hitrost teka približno 10 km na uro ter hitost hoje sicer tukaj že hitre hoje 5 km na uro.
    Razlika med hojo in tekom je le v hitrosti gibanja.
    S tekom in hojo lahko zelo hitro, uspešno in zdravo hujšamo. S tekom in hojo lahko pridemo do zelo privlačnega vitkega telesa. S to dejavnostjo se lahko tudi zelo uspešno izognemo tem boleznim 21. stoletja teh srčno-žilnih bolezni.

    Vzemimo, da je dolžina standardne maratonske proge dolga 42,195 km. In če to maratonsko progo pretečemo natanko s povprečno hitrostjo 10 km na uro potem za ta maraton potrebujemo 4 ure 13 minut in 10 sekund.
    Če pa to maratonsko progo prehodimo natanko s povprečno hitrostjo 5 km na uro potem pa za ta maraton potrebujemo natanko 8 ur 26 minut in 20 sekund.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš... za tekanje (sploh pa še čez drn in strn) imam pa le že vseeno malo preveč let in kil
      sprehajanje in pa občasno tudi hitra hoja mi pa kar pašejo
      ;-)

      Izbriši
  5. vesela, lepo je bilo prebrat :)

    OdgovoriIzbriši