ponedeljek, 8. december 2014

In so se danes vremena nam zjasnila...

Je že dopoldan bil lepo lep
saj sva se z možem odpeljala v mesto
po smrekico in še dodatnih nakupih
z nama pa je nazaj domov prišla tudi takšna lepotička

Za kosilo sva imelo družbo moževega sina
in, ko sem videla kako je to tudi njemu teknilo
(ja kakšna večja pohvala za gospodinjo pa je še lahko od te, ko vidiš, kako nekomu paše tako kot je bilo skuhano)
pa še pecivček je z veseljem vzel s seboj...

Popoldan pa še en tak lep enourni sprehod
začet še ob zahajajočem soncu
ob srečanju z gospo iz kraja
nato pa skupno nadaljevanje sprehajanja
vse tja do začetka večera
 

4 komentarji:

  1. Jes, res vzpodbudno, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes malo pred 16. uro sem se odpravil v gozd nabirati gobe in sicer kostanjeve polstenke oziroma kostanjevke. Ko sem pa šel proti domu sem v gozdu videl eno nenavadno žival. Bil je seveda muflon oziroma to je divja gorska ovca in je ležal na tleh na listju. Rogove je imel zavite nazaj. Šel sem domov in čez nekaj minut sem ga šel spet pogledat a ga ni bilo več. Na tleh na listju se še je videlo kje je ležal. Kako je muflon prišel le 100 metrov od moje hiše mi ni jasno saj verjetno ni sem prišel kje iz kakšnih planin. Bolj verjetna možnost je, da nekdo nekje goji te muflone in mu je pač ta pobegnil ven iz njegove ograje.

    OdgovoriIzbriši