nedelja, 26. februar 2012

Ta prispevek pa je kot prošnja za pomoč...

Namreč...
Ko sem prijadrala tu sem, sem se sicer o tem kako določene stvari delujejo tukaj podučila kar iz odgovorov, ki so zajeti pod pogosta vprašanja...
Vendar pa sem ščasoma začela spoznavati tudi stvari, na katere pa nisem našla pravega odgovora...
oziroma, kot je to tudi v tem konkretnem primeru
odgovor, za katerega pa ne vem kako ga uporabiti.

Kar nekaj mojih obiskovalcev mi je namreč povedalo, da je komentiranje tukaj še bolj oteženo
in to predvsem zaradi sklopa črk kot potrditev komentarja
ki pa so zadnje čase še bolj težko berljive kot pa so to bile pred časom.

Pa me zato zanima, kako uporabiti navodilo, ki se glasi:
Če se želite pri objavljanju izogniti nadaljnjim neprijetnostim, kliknite ikono »?« ob preverjanju z besedo na obrazcu za objavljanje. S tem odprete stran, na kateri lahko zahtevate pregled svojega spletnega dnevnika. Vaš spletni dnevnik bo nekdo pregledal, se prepričal, da v njem ni neželene vsebine, in nato izklopil preverjanje z besedo za vaš spletni dnevnik. 

Sem namreč iskala možnosti kako priti do tistega "?", pa mi najti to dosedaj še ni uspelo.


zato ta moj zapis kot prošnja

ali uredništvu, če to tudi slučajno obstaja
ali pa kateremu od ostalih piscev blogov tukaj na blogosu.


Saj bi še kako želela
da bi tisti, 
ki so se odločili priti tu sem na ta moj novi naslov
in tukaj pustiti sledi tega svojega obiska
to lahko naredili tako
da bi tudi njim to predstavljalo čimmanj problemov

10 komentarjev:

  1. morda pa dobiš kakšen odgovor..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, bi ga bila res vesela!
      da bi tako lahko vam bilo olajšano
      saj se mi zdi škoda, da zaradi takšnih stvari ostajajo blogi manj pokomentirani (o tem sem namreč prebrala tudi kar nekaj pritožb v angleškem jeziku)

      Izbriši
  2. Da vidim, če je kaj bolje!

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooooo.... lej ti to...
      ta najin timing...
      lepo, lepo in še kako vesela tega
      in, kako je? a je že kaj boljše?

      Izbriši
  3. Poskusim še jaz;)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o... hvala, da si vzameš čas za preizkušanje
      lp v lep dan

      Izbriši
  4. Ko sem kliknila na puščico tretjič, sem dobila čitljive črke.

    Kako bo zdaj, napišem drugič:)

    Bodi lepo!

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa še en tak lepo lep hvala z to rešitev...
      upam, da bo pomagala za lažji pristop
      tudi tebi vse dobro in lepo

      Izbriši
  5. Ugotovila sem, da lahko s klikom na (okroglo) puščico (podobno tisti za obračanje fotk), dobiš nov niz črk, ki je morda bolje videm. Moj drugi poiskus je obrodil sadove že po drugem kliku.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala še enkrat za tvoje raziskovanje
      v lep večer

      Izbriši