ponedeljek, 13. februar 2012

Dobre vile...

Vsako jutro ko sonce
požgečka obzorje,
Dobre vile so pravljične volje,
da najdejo prave poti
in vse želje uresničijo ti.
mimamarinapopović
Kako lepo bi meni bilo
če lahko imele bi toliko moči
da uspele bi spet združiti
nas vedno bolj skregane ljudi.

6 komentarjev:

  1. Kako lepa pesem!
    Ja, ko bi se združili mi ljudje.

    Kaj misliš, tetka, je slabo prespat jutro?

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  2. ančika... mislim, da ne... saj tako damo mir Dobrim Vilam... da lahko po svoje ravnajo
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi hi, torej je upanje zame, zaspanko! No ja, saj praviloma vstanem pred sedmo, saj to ni tako pozno, kaj? ;-)

    papa

    OdgovoriIzbriši
  4. mislim, ančika... da so One najbolj dejavne ko mi tako lepo še spimo... in sanjamo jutranje sanje... da jim damo mir
    <3 v dan

    OdgovoriIzbriši
  5. ne vem.. pa saj ljudje niso tako hudo skregani, vsaj meni se ne zdi. ob sebi imam ogromno ljudi, ki jih je to tuje. prespregovorimo, kar je potrebno, spoštujemo različne poglede in počakamo, da se čas obrne in da se spozna tisto, kar je dobro za vse. če pa res nikakor drugače ne gre, se je pa najbolje umakniti. a jaz verjamem v ljudi. vem, da zmorejo veliko veliko dobrote.

    OdgovoriIzbriši
  6. mah... srečna! ker to tako čutiš
    no, pa saj meni osebno tozadevno tudi ni k sreči hudo in težko...
    samo ko pa to tako gledam okrog sebe... pa vseeno opažam spremembe
    in upam na spremembe teh sprememb
    ;-)

    OdgovoriIzbriši