sreda, 22. februar 2012

Nič ni več tako kot je to nekoč bilo...

Ja, ja, takrat ob osamosvojitvi so to bile še besede, ki so nam dajale upanja na boljše
Danes pa...
Danes pa sem se morala ponovno soočiti z dejstvom, da pa niti sprehod s psom po Kalvariji ni več to kar je to nekoč bil.

No, da tudi Kalvarija ni več to kar je nekoč bila...
saj je sedaj namesto goščave in vinogradov na njej še v glavnem samo ena puščava
pa meni to niti ne bi bilo tako neprijetno
kot pa dejstvo
kako so potekala srečevanja z nekaterimi sprehajalci in lastniki psov.

Ja, ja... le kje so tisti časi...
ko smo se na tem hribčku ob srečevanju še znali pozdraviti
pa še kakšno lepo besedo drug drugemu reči
ja, ja... le kje so tisti časi...
ko so se tudi živali smele še medseboj pozdraviti
pa še kak častni krog skupaj narediti

Ali pa je za tako spremembo tudi kriva svetovna recesija?!
Ali pa sem se mogoče celo jaz tako spremenila?!


11 komentarjev:

  1. Mislim, da smo si krivi sami:(

    Res, da recesije ne pripomore k prijaznosti, vendar tisti, ki želi je še vedno lahko prijazen:)

    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, se strinjam... žalostno pa mi je, ko vidim kako pa so se ljudje spremenili...
      in vedno manj je tistih prijaznih, odprtih, iskrenih, nasmejanih,...
      škoda, ko pa bi lahko to ja še vedno tako bilo
      pozdrav v prijazen dan

      Izbriši
  2. oh, kako bi rada kaj vzpodbudnega napisala, pa mi ne gre. tudi Kalvarije ti ne morem zavrtet v času nazaj.
    res pa je, da ko grem jaz s svojima dvema psoma na svoj điro do save in krke, dol.. po polju, imam rada mir. pa tudi oba psa.
    zelo redki so psički, ki bi se igrali. so le še mrcine, ki se zaganjajo, lastniki pa gledajo stran in mrmrajo "saj naš nič ne naredi.."

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa če se ti zdi napisano vzpodbudno ali ne... meni je pa to taaak pasalo...
      ja, tudi jaz imam rada sprehode v miru... samo srečevanja pa so bila nekoč vseeno precej drugačna...
      Kalvarija pa... zame res vedno bolj izgublja svoj čar
      saj so nekoč moje planine vedno bolj samo še prepreka za pogled v daljavo
      hja... se res spreminjam... opažam
      ;-)

      Izbriši
  3. Morda bi morala s seboj nositi računalnik in jih ogovoriti preko FB ja? Takoj bi se lajkali!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ojojoj... a še to...
      no, in koga pa bi morala tam registrirat?
      ;-)

      Izbriši
  4. pa še psi bi mislili, da je to izraz njihove idolke, ki je bila kao na Luni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej mah... keri psi in kera idolka... o kom ti to zdaj
      ;-)

      Izbriši
  5. bravo vidva dva... to mi je pa ful povšeči... in vaju ne bom nič motila

    OdgovoriIzbriši
  6. Lajka, taresna.
    tista psička.. najbrž je idolka psov. jo imajo na stenah pasjih utic, stoposto.

    OdgovoriIzbriši