ponedeljek, 27. februar 2012

Prejeta pošta na moževem mailu...

In že naslov te pošte govori sam zase:
že zaljubljen?
atraktivne ženske iz Maribora: zdaj jih spoznati.

z ...(naziv firme)  najdete partnerja, ki dejansko paše k vam. Vabimo vas k ekskluzivni ponudbi: "pojdite" en mesec brezplačno iskati partnerja.
in na koncu "dopisa" še...
dosti veselja pri spoznavanju z ... (naziv)
vam želi vaša 
in njen podpis
Pa saj ne... da se ne bi mogla tudi tokrat vgrizniti v jezik...
samo...
kaj ko pa bi si potem zaradi prepogostosti vgriznjenja pa ga lahko celo še kje odgriznila.
to pa tudi ne bi bilo ravno dobro...
sploh še, ko vemo...
da kdor jezika špara, kruha strada.

no, in sem zato iz povsem medicinskih razlogov
tisti spodaj podpisani gospe/gospodični pa raje kar odgovorila:
he,he,he,...
se zaljubiti v katero drugo... na lastno odgovornost!
z lepimi pozdravi
njegova žena
 ;-)

6 komentarjev:

  1. In zdaj čakata odgovor? :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisem več pogledala, ker sem mail kar zbrisala...
      no, po tem, ko sem ga prebrala možu in ga povprašala, če si želi ponudbo tudi pogledati...
      ;-)

      Izbriši
  2. oooh.. in lovilec sanj na fotografiji.. še obstajajo v nas. sanje namreč.
    a zagotovo nimajo takšnih podnapisov iz mailov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mah... ponovno presenečena nad razumevanjem zakrito povedanega...
      si me pa res uspela preštudirat
      ;-)
      res vesela tega
      ker se mi namreč vseprevečkrat dogaja, da me razumejo mimo mojega namena povedanega
      v lep čimveč sanj izpolnjujoč dan

      Izbriši
    2. :-)) hvala za tvoje veselje. od tega živimo.

      Izbriši
    3. vse se vrača... zato tako egoistično radodarna
      ;-)

      Izbriši