četrtek, 2. februar 2012

Naši Učitelji Življenja...

So lahko nežni kot dih sapice...
veseli kot poskakujoči potoček...
uvidevni kot Zemlja pod našimi nogami...
prijazni kot pesem ptičkov...
lepi kot najlepši sončni zahod...
Včasih pa...
Ja, včasih pa morajo biti tudi "grdi".
Saj je to takrat očitno edini način, 
da jih mi sploh razumemo.

7 komentarjev:

  1. Ne samo grdi, tudi žleht so! S palico, ki te ošlata kjer koli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgoraj sem bil jaz.

    OdgovoriIzbriši
  3. možakar... so res včasih ene take žlehtne grdobe... ti naši Učitelji
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. danes sem prebrala: "nikoli ne ponovim napako dvakrat, ampak petkrat ali šestkrat. da se prepričam." :-))))))

    OdgovoriIzbriši
  5. mah... vsekakor zanimivo razmišljanje...

    OdgovoriIzbriši
  6. jooooj draga taresna.. jaz tako rada ponavljam napake.. /kdo določa, kaj je napaka?/

    OdgovoriIzbriši
  7. ja, mah... tudi meni je to vprašanje...
    kdo je tisti, ki to določa...
    in, kaj je sploh napaka.
    ko pa vemo, da je marsikomu napaka nekoga že samo to...
    da se drži nekih norm in pravil, ki so ali pa bi naj bile običajne v okolju kjer živi.

    OdgovoriIzbriši