četrtek, 16. februar 2012

Kot čebula...

No ni še k sreči tako hudo
da bi jaz bila takšna čebularca
in bi se mož vsakič ko bi me pogledal kar razjokal
pač pa se samo oblačim po sistemu čebule
saj tako najbolje prepečim mrazu dostop do mojih kosti
in lahko mi verjamete da je to tudi kar priročno

vse dokler...
me pa kje v naravi polni mehur slučajno ne spomni na to
kaj bi bilo pa res priporočljivo narediti da slučajno ne bi...
Še malo še malo pa bo itak spet pomlad... 

6 komentarjev:

  1. hihi, kje v naravi sleči čebulo! ;-))

    in to brez jokanje enega ali drugega! :-))

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mrzlo je, mrzlo pri teh rečeh... so pa moški tudi pri tem spet na boljšem
      ;-) v večer

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. ja, ja, saj res - ste!
      in v takšnih primerih vam to celo zavidam
      no, poudarek je pa na - v takšnih primerih
      ;-)

      Izbriši
  3. saj bo.. saj bo.. tu sicer zdaj ne kaže, ampak BO. spet sneži.

    OdgovoriIzbriši
  4. vem, da bo... in zanimivo... sedaj že tudi jaz komaj čakam... da bom končno spet lahko kopala po zemlji
    zemeljski človek pač
    ;-)

    OdgovoriIzbriši