sreda, 15. februar 2012

Kako priročno in tudi prijetno...

Je v današnjih časih biti
odrasla želva.
Varen dom v katerega se lahko skrijem
imam vedno s seboj
potujem s hitrostjo 
ki je primerna mojim letom
glavo in ostale mehke dele kažem samo tistim
ki jim lahko zaupam
prehranjujem se s hrano
ki je brez vseh strupenih kemikalij 

Edino nekaterih ljudi se je potrebno čuvati
saj vem
da jim še kako paše moje meso
in zato jih prav nič ne moti
da me zaradi tega tudi spravijo s poti.

ampak...
človek kot pač človek je
no, pa saj itak ni kaj dosti drugačen 
niti do svoje pasme







4 komentarji:

  1. Tudi jaz se moram čuvati nekaterih ... Jim paše, da me boli.

    Bi bilo luštno imet želvji oklep.
    In kdaj bi imela rada ostre dolge bodice, včasih bi jih komu z užitkom zabodla v njegovo požrešnost.

    Objem <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tudi jaz opažam, da so nekateri v tisti tvoji e-vasi kar ostri do tebe...
      hja... šment
      lubezni in veselja

      Izbriši