torek, 21. februar 2012

20.02.2002...

Na ta dan je bila sreda
sicer ne ravno sončna pa tudi ne deževna
pa vendar ravno prav toplo hladna
za podpis "pogodbe" o medsebojnem življenjskem sodelovanju.
in zdaj deset let kasneje...
obdarovana z novimi občutki in dodatnim znanjem
ter v spoznanju 
kaj vse je skritega v ljubezni do partnerja

21 komentarjev:

  1. Oj, Tetka:)

    Nocoj ponovno poskušam, sinoči nisem znala odposlati komentarja;)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooo.... hvala za trud
      ja, je tukaj komentranje res bolj komplicirano kot v edivasi.
      sem to jaz videla pri tebi
      ;-)

      Izbriši
  2. Joj, moraš biti pametna, da lahko objaviš komentar;)

    Robot bi lahko pogruntal, jaz bolj težko;) Prvega sem petkrat odpošiljala, šele šestič sem pogruntala, katere črke moram napisati;)

    Bom videla, kako bo šlo zdaj:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, tudi jaz sem šla tak na slepo srečo na tvojem blogu... no, meni je pa kar v prvem ratalo... so pa tiste prve črke gesla bile res hudo čudne
      ;-)
      v lep večer

      Izbriši
  3. kam naj naslovim čestitke.. ali sploh? saj je že objava sama čestitka.

    in se krinolinost v štrausu zavrti do naslednje desetletne sobane..

    prehitro včasih. nekaterim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gesla.. tele črke, ja.. to je pa na trenutke preko mojih zmožnosti.
      včasih mi rata tudi že v tadrugo, čeprav redko.

      Izbriši
    2. glede teh gesel... sem že poskušala to spremeniti... no alternativa pa je potem potrjevanje komentarjev. no, tisto se pa meni zdi še slabše
      tako da... dokler ne najdem še kakšne možnosti - žal.
      je pa možno, da pa je to istočasno pa tudi praktično edina zaščita pred nezaželenimi spami. ne vem... ker se v to premalo spoznam
      vsekakor pa zdaj še bolj cenim vsak zapisan komentar
      <3 in ;-)

      Izbriši
    3. ja, lepe stvari res tako rade hitro minejo... prehitro...
      no, krinolina pa zna zadržati vsaj spomine
      ;-)

      Izbriši
  4. O kako lepo! Torej sta vidva še mladoporočenca! :-))

    Moja hči je pa včeraj dopolnila 19 let!

    Vse dobro obema! Objem <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, koledarsko gledano, res...
      gledano pa iz naslova Življenja... je pa včasih bilo pa prav zaradi kilometrine, ki jo že imava za seboj pa lahko kaj pa tudi težje... tudi reševati nesoglasja.
      ker dve stari drevesi se pa res ne da več upogobati po mili volji nekoga... sploh pa ne, če tadrugi pa sploh ne vidi vzroka v tem upogibanju.
      tvoji Princeski pa - vse najboljše in najlepše in pot Življenja tlakovano s čimveč taprave Ljubezni in Sreče!

      Izbriši
    2. Oja, počasi postajamo stara drevesa ... Tudi midva ... Zato je mogoče še hujša strela, če udari ...

      Objem <3

      Izbriši
    3. ja, ančika... ko si enkrat v letih na marsikaj gledaš drugače... tudi na kakšno povedano ali pa nepovedano besedo... narejeno, nenarejeno dejanje...
      je očitno tudi hrbtenica vedno manj prožna... lastno mnenje pa že bolj zabetonirano
      <3

      Izbriši
  5. Še to: kako se spominjam tistega datuma, ki ga imaš v naslovu! Spomnim se, da smo gledali na uro, da smo registrirali tole: 20. 02. 2002 ob 20 uri in 02 minuti!

    Še to: Vpisovat pod komentar je potrebno ene grozne črke, zelo se namučim z njimi, zdaj so take, da pogosto ne vem, ali sem zadela ali ne ...
    Morda vam lahko uredništvo to kaj poštima, sicer je komentirati tako težko ...

    papa

    OdgovoriIzbriši
  6. hja, vidiš... kako pa je tukaj glede uredništva... to pa se mi niti sanja ne... ali je sploh kje kdo, ki kaj skrbi ali ne...
    hm...
    no, prepisovanje tistih črkovnih kombinacij pa tudi meni dela probleme... ker ji kar dostikrat napačno dešifriram.
    bom pa še malo pokukakala kako je kaj s tem... predvsem pa možnostjo to spremeniti
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. evo... sem malo pobrskala in našla tole...
    Kaj je možnost preverjanja z besedo?
    Možnost preverjanja z besedo je na voljo na kartici Nastavitve | Komentarji v vašem spletnem dnevniku. Če za to nastavitev izberete »da«, bodo osebe, ki želijo v vaš spletni dnevnik dodati komentarje, morale dokončati preverjanje z besedo, kot ga morate dokončati tudi sami, ko ustvarjate spletni dnevnik. Če omogočite to možnost, avtomatiziranim sistemom preprečite dodajanje komentarjev v svoj spletni dnevnik, saj lahko besedo prebere in dokonča ta korak le oseba. Če ste že kdaj prejeli komentar, ki je bil videti kot oglas ali naključna povezava do nepovezanega spletnega mesta, ste naleteli na neželeni komentar. Mnoge takšne komentarje samodejno pošilja programska oprema, ki ne more opraviti preverjanja z besedo. Če torej omogočite to možnost, lahko preprečite mnoge podobne neželene komentarje.
    zdaj pa grem iskati možnosti...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oj, saj sem znala:) toda sedaj se pojavljata dva sklopa črk. Jaz, ki nisem ravno brihta, vtipkam tisti kupček, ki ni pravi;)
    No, na blogu pri sebi sem tako urejala, da celo nisem mogla objaviti novega sporočila. No, sedaj mi je po naklučju ratalo popraviti.;)

    Lp, Lea <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ah no, lea... pa ni vzrok v tem da ti ne bi bila brihta... saj so tiste besede res tako kunštno zapisane, da potrebuješ vsaj dobra očala...
      sem pa še kako vesela... da ti je komentiranje tukaj toliko vredno, da si vzameš časa in energije tudi za to oviro.
      <3 in ;-)

      Izbriši
  9. Vse ta nar tabulše za obletnico. Tudi hrastu, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi datum 21.12.2012 nekateri jemljejo kot prav poseben dan. Tega dne ob 12.uri in 11 minut bodo v trenutku zimskega solsticija popolnoma poravnani Zemlja, Sonce in središče naše galaksije. Gledano številčno datum 21.12.2012 nima posebnega pomena v številkah. Točno čez 100 let kasneje dne 21.12.2112 pa bodo številke sestavljene takole 21122112.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, meni je lepši datum 20.12.2012...
      me pa zdaj že zanima, kaj se bo na ta dan zanimivega zgodilo
      ;-)

      Izbriši