torek, 7. februar 2012

Pasji sprehod...

Celi sneg
želja po hitri hoji
noge ne dohajajo
se ustavim
parkrat globoko zadiham

in upočasnim željo.

10 komentarjev:

  1. Ti presneta pljuča. Ko človek bi, pa ne more. In to potem organ za organom. Sploh pri moških, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, ja, možakar... leta in celi sneg... res tudi naredijo svoje...
    pa saj bo poleti boljše...

    OdgovoriIzbriši
  3. v zamudi te dni, sprejmi opravič.. s petkom se bodo vremena.. tralala zjasnila.
    pomah!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :-) očitno se je počakala sobota.. čeprav.. ah, ja. saj bo, saj bo..

      Izbriši
  4. mah... vedno vesela tvoje sledi obiska...
    in hiphiphura za zjasneni petek
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. krasna slikca in lep sprehod, spretek? ;-)

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
  6. ančika... kot prvo - VSE moje slike so vzete z neta. ker sem se odločila, da svojih ne dajem v javnost.
    sprehod pa... ne samo lep... pač pa kot marsikateri drugi tudi - prečudovit...
    v prelepi naravi, z mojimi mislimi in v družbi bitja, ki me ima rado
    v lep večer

    OdgovoriIzbriši
  7. Si videla spretek ...? Ne sprehod, ampak spretek - ko tečeš ...? :-))

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
  8. videla, videla, ančika...
    samo ne vedela kaj bi to naj sploh pomenilo...
    no, sama pa ne tekam, pač pa se raje sprehajam.
    pač mojim letom primerno tekanje
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. mah... počakalo se je samo na pravi pravi čas...
    važno pa je, da se ve... da bo.
    ;-)

    OdgovoriIzbriši