sobota, 3. maj 2014

Prioritete so pač...

Prioritete.

Saj vem, da pravijo, da...
ko se blato obesi na vrtnarjeve čevlje
ta nima kaj iskati v svojem vrtu.


Samo kaj,
ko pa srnic mokra zemlja prav nič ne moti...

da se ne bi pridno povabljale na zajtrk
in si za jedilnik izbrale
malo blitve, pa malo vrtnic
pri tem pa mi nič kaj spoštljivo
pomendrale še vse tisto kar jim je pač prišlo pod parkeljčke

In tako sem se tudi sama podala na to mokro zemljo
ki jo je dež pa še kar sproti domočeval...

da sem vsaj malo zaščitila
vso to svojo zelenjavo

4 komentarji:

  1. Ej tetica, saj verjamem, da so luštne. Ampak na vrtu jih pa tudi jaz ne bi bila preveč vesela, še posebno, če bi mi zraven vse potacale. Si kaj pomislioa, da bi nabavila novega kuža, da bi jih podil?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš... ko pa mi moj bivši lovec ni stal nič kaj ob strani...
      pa sva našla kompromis...
      ena greda je za njih, ostale pa sem "obdelala" s plastično mrežo (predvsem vrtnice)
      o kužku pa trenutno ne razmišljamo...
      saj okrog hiše še nimamo ograje...
      pa tudi malo bi še rada šla na kakšna potovanja (pa sedaj ni več možnosti dogsitterja)
      no, pa tudi dopusti na morju brez kužka so že kar pozabljeni
      ampak...
      čez nekaj let pa sigurno spet bo
      ;-)

      Izbriši
  2. srnice ne poznajo tovarne Bata.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, pa so zato pa pustile svoje prave odtise
      ;-)

      Izbriši