nedelja, 4. maj 2014

Svetovni dan smejanja...

In ja, sem res vesela...
da neglede na stanje in dogajanje okrog mene
še vedno lahko najdem nekaj
čemur se lahko nasmejim
No, kar precej pa mi pri tem pomagajo
tudi moji prijatelji
s pošiljanjem raznoraznih mailov.
In, kaj je lahko lepšega
kot to
da lepe stvari še malo dalje podarim.
Mama svoji hčerki: "Idi do mesarja, pa poglej, če ma svinjske nogice."
Hčera gre in se čez deset minut vrne. "Mama, nisem jih mogla videti, ker je imel obute čevlje."  

Sedemnajsletno dekle je rodilo sineka.
Pri previjanju ji je babica rekla. "Kako pametno že gleda v svet."
"Nič čudnega", ji je odvrnila novopečena mamica, "saj je ja ves čas hodil z mano na gimnazijo."

Dva mulčka pri šolskem psihologu:
Pa pravi eden: "ti ta tip je res zelo vredu - krivdo vedno išče pri starših."

Sodnik: "Obtoženi, zakaj ste oropali ravno to trgovino s kozmetiko?"
"Ah, če pa sem se počutil tak fsrano."

Sodnik jezno: "Obtoženi, zakaj danes razlagate čisto drugi potek dogodka kot včeraj?"
Obtoženi: "Če pa mi včeraj ja niste verjeli."

Na ladji sta se srečali dve podgani.
Je rekla ena drugi: "Prideš zraven? Mi se igramo ladjice potapljati."

Ona: "Vi, zakaj te že ves čas hodite za mano?"
On: " Hja, zdaj, ko ste se obrnili, se jaz tudi to sprašujem."

Dan brez na-smeha
je izgubljen dan



4 komentarji:

  1. Tetica, res je smeh pol zdravja, jutranji pa tričetrt. Hvala za ta smeh, danes bo dober dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela, da mi je uspelo...
      če pa boš slučajno vstala z levo nogo...
      si pa le postrezi z novo dozo

      Izbriši
  2. tudi moje dogajanje okoli je nič kaj cvetoče, zato hvala za to objavo, je enostavno pasalo!

    OdgovoriIzbriši