sobota, 31. maj 2014

Poročilo iz Raja...

Je tudi ta mesec spet že skoraj pri koncu...

In tako pogledano v nazaj
je tudi ta bil popoln 

saj ni manjkalo ne
dela in veselja
zabušavanja in uživanja
smeha in tudi jeze

tako kot ni manjkalo ne
sonca in dežja
prvih zrelih češenj in jagod
in tudi cvetočih lepotičk


In, če vemo,
 da je danes tako kot pač je
jutri pa bo še bolje...




8 komentarjev:

  1. Ojla tetica, mi je kar Renata poslala povezavo na tvoj blog, ker sem jo ob sesutju compa izgubila. In evo mene na tvojem rajskem vrtu. Ma reci kar hočeš, tale maj je res mesec, ki naravo in človeka pomladi pa čeprav je tudi malo muhast.
    Lep pozdrav tebi in ribaku, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela tvojega obiska...
      hja veš...
      pa saj znamo mi ludeki tudi bit muhasti...
      pa nas vreme očitno samo posnema
      ;-)
      in hvala za lp, ki že tudi hiti nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  2. BOLJŠJI SEJEM V LENARTU VSAKO SOBOTO

    Na hipodromu Polena pri Lenartu bo od sobote, 14.junija 2014 in to vsako soboto med 8. in 13. uro potekal takoimenovani boljšji sejem kjer bo mogoče kupiti kakšne rezervne dele recimo rezervne dele za vrtno kosilnico pa tudi za druge stroje potem pa tudi še sadje in zelenjavo. Zagotovo bo na tem sejmu mogoče najti vse to kar nam slučajno manjka in kar dejansko potrebujemo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uh...
      nekoč sem prav rada hodila na boljši sejem
      sicer ne toliko kupovati kot zijala prodajati
      no, kakšno malenkst sem na koncu pa le s seboj odnesla
      ;-)

      Izbriši
  3. tole, da bo boljše mi poskuša lajšati te dni. ko že mislim, da sem preko, pa me spet porine za več korakov nazaj. še dobro, da so takšne objave, kot je tvoja ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš...
      ne pravijo krt tak, da čas celi rane...
      samo, vseeno pa mu je potrebno za to dati dovolj časa
      in/saj samo tako lahko ščasoma tudi črna barva pa spet razpade na svoje "zmešance"


      Izbriši
  4. Če greš v gaj si prišel v raj, še posebno če je mesec maj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he,he, prav luškano...
      no, jaz pa uživam v raju, pa čeprav ta ni v gaju, kaj šele samo v maju
      bi temu mirno lahko rekli: prostorsko in časovno podaljšano uživanje
      ;-)

      Izbriši