sobota, 10. maj 2014

Ko prve češnje že rdečijo...

No, to niso tiste na moji brezi...

Pač pa tiste taprave
ko je bilo drevo kupljeno kakšni dve leti nazaj

In lani sem jih lahko že tudi prvič poskusila
Letos pa jih bo tudi nekaj za probo.

In ja, 
ko to tako pomislim
je to res zanimivo...

Najprej se veselimo vsakega posameznega sadeža
in ni čisto nič narobe
če je na enem celem drevesu samo en sam samcat sadež.
Veselja je ob tem pa polno

Potem pa...

Minevajo leta...
in število sadežev se običajno veča

In pridejo časi
ko jih naberemo kakšno kilo
In smo spet zadovoljni

Potem jih je za kak zaboj ali dva
in smo še bolj zadovoljni

Samo...
če se pa potem slučajno zgodi
da jih je pa spet samo za kakšno kilo...

Pa od zadovoljstva običajno vseeno ni kaj dosti.

Sicer pa...
a ni tako tudi drugje, 
na drugih področjih?


6 komentarjev:

  1. Res je tetica, kar pravilno opazuješ. Ko jih je pet (sadežev) si ves v luftu, čez leta pa...kot bi jih bil sit, se ti jih sploh več ne ljubi obirati.K sreči se vsaj drevesa zaradi človekove nemarnosti ne sekirajo kaj dosti - vsaj upam, da ne.
    Dobro trgatev želim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, ko mamo enkrat puno r...
      potem pa še samo mekamo, kadar je kaj manj
      je pa trgatev se res že začela...
      prve tri črešnje so že predelane...
      danes pa je ribak poskusil tudi že prvo jagodo
      ;-)

      Izbriši
  2. https://www.youtube.com/watch?v=ThV6FyCaLI8

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mahi - HVALA!

      Još i danas zamiriše trešnja
      U proljeće kao davno prije
      Jedna trešnja danima daleka
      Tamo gdje me već odavno nije

      Rekao sam kad poći sam morao
      Spalite mi i kuću i njivu
      Samo trešnju ostavite staru
      Kad navratim da je vidim živu

      Što to ima u ljudima tužno
      Da ulaze u tuđe živote
      Tko to živi u prošlosti mojoj
      A još nije umro od sramote

      Rekao sam u vjetar sam pričao
      Nikog nije bilo da me čuje
      Lijepu pjesmu ne voli baš svako
      Neko baca kamen na slavuje

      Izbriši
  3. Jaz sem letos prvič jedel moje zrele češnje že 29.aprila kar je dejansko rekord. Še nikoli do sedaj nisem jedel zrelih češenj že v aprilu.
    Vzrok zakaj je bilo temu tako je seveda mesec marec, ki je bil letos nadpovprečno topel saj so pri meni doma češnje cvetele že konec letošnjega marca.
    Ponavadi pri meni doma češnje cvetijo v prvi polovici aprila, ta zelo zgodnja sorta češnje, ki je bila letos zrela že 29.aprila saj sem jih tega dne prvič jedel letos pa se ponavadi dozori v prvi polovici maja tam nekje okoli 8.maja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, se je letos res poznala toplejša zima in potem še relativno topla pomlad
      pa saj so čebelice tudi bile pridno pridne

      Izbriši