sreda, 14. maj 2014

Pravijo da...

Da se vse zgodi takrat
ko je čas za tisto tapravi.

In tako je očitno bil danes tapravi čas...
da sem ob iskanju nekaj čisto drugega na You tubu
pa zasledila
da Vinko Coce že od lani ni več med nami.

No, pa saj zame je še itak vedno tu...

pa čeprav sedaj ne bom nikoli več mogla uživati
ob njegovem nastopu
kot je to bilo takrat leta nazaj

Ampak CD z njegovim glasom
ki zna moje solze vedno spraviti iz svojih kanalov
pa čeprav sem prej bila še tako dobre volje... 

Je pa tudi shranjen med ostalimi


Če me iščete
iščite me v svojem srcu;
sem v njem svoj prostor našel
in bom vedno tam ostal.

9 komentarjev:

  1. Tetica, skesano priznam, da ga pravzaprav prej nisem kaj dosti poslušala.
    Je pa res - zgodi se, ko je čas pravi.
    Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, kloti...
      le brez skesanega priznavanja
      vsakemu je pač všeč tisto nekaj njegovega
      in jaz...
      ja, jaz sem pač zalublena v dalmatinsko glasbo, njihovo morje in zrak, hrano in rdeče vino
      ;-)

      Izbriši
  2. Ne poslušam nobene glasbe, ne berem (več) nobenih knjig, še naročene revije samo prelistam, toda ta verz mi je čudovit. Si pomagam s takimi krajšimi, a globokimi izreki... Se še spominjaš, kaj včasih piše na koncu mojega prvega bloga?
    Te misli si zato moram skopirati:
    "Če me iščete
    iščite me v svojem srcu;
    sem v njem svoj prostor našel
    in bom vedno tam ostal."

    P.S.
    Danes sem si ukradla malo "dopusta". Oče je končno v bolnišnici, predolgo s(m)o ga doma pacali in izkazalo se je, da moja intuicija, moje slutnje, moj notranji glas pravi prav. Moj bodoči Trener in spet stari Politik na novo se je že zjutraj odpeljal na tekmo finale pokala v Koper...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja... z ostarelimi ljudmi res ni lahko...
      tvoja intuicija je pa res dobra in jo je vredno poslušati
      vsekakor pa - naj se zgodi tako, da bo za njega najbolje
      ti pa si le vzemi čas zase
      za svojo Dušico
      fantje se bodo že znašli, da so že dovolj vlki
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  3. Ne poslušam nobene glasbe, ne berem (več) nobenih knjig, še naročene revije samo prelistam, toda ta verz mi je čudovit. Si pomagam s takimi krajšimi, a globokimi izreki... Se še spominjaš, kaj včasih piše na koncu mojega prvega bloga?
    Te misli si zato moram skopirati:
    "Če me iščete
    iščite me v svojem srcu;
    sem v njem svoj prostor našel
    in bom vedno tam ostal."

    P.S.
    Danes sem si ukradla malo "dopusta". Oče je končno v bolnišnici, predolgo s(m)o ga doma pacali in izkazalo se je, da moja intuicija, moje slutnje, moj notranji glas pravi prav. Moj bodoči Trener in spet stari Politik na novo se je že zjutraj odpeljal na tekmo finale pokala v Koper...

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe stvari so lepe, toda še lepše so, če jih delim s teboj.
    Ljubezen cveti v očeh, ki so zasanjana roža,
    in nežnost ima v dlaneh, ki jo žametno boža.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prvič pozdravljena na teh straneh
      in ja...
      deliti lepo - Srečo - Ljubezen...

      Izbriši
  5. Če se dva človeka ljubita in če hočeta, da ljubezen ostane, morata izbrati isto smer.
    Šele, ko bosta hodila po isti poti, si bosta postajala vedno bližja.

    Raje bi imela oči, ki ne vidijo,
    ušesa, ki ne slišijo,
    in usta, ki ne morejo spregovoriti,
    kot pa srce, ki ne more ljubiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za to Resnico
      saj...
      nič ne more nadomestiti ljubečega Srca
      ljubeče Srce pa res lahko marsikaj nadomesti
      lp

      Izbriši