četrtek, 8. maj 2014

Vesela sem...

Ja, res sem vesela
in malo tudi ponosna nase
saj vedno bolj spoznavam
da ravno ne spadam med ljudi
ki zaradi gozda 
pa ne vidijo več drevesa.
Saj...
ob sprehodu med svojimi 
zelenimi in cvetočimi Ljubicami
še kako opazim
vsako še tako malo rastlinco.

No...
pa tudi kako živalco,
ki se rada povabi k njim na obisk
Nič manj ne ljubim človeka,
toda raje imam naravo
Lord Byron
In tako pa poskušam ravnati tudi pri ljudeh
saj je vsak posameznik ravno tisto eno
vreden svojega časa.

4 komentarji:

  1. Lepo tetica. Se pa sama vedno bolj priidružujem Byronu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš... jaz pa se vedno bolj odmikam od tistih, ki pa na podlagi parih primer(k)ov radi potem pa kar vse v isto "štalo" vtaknejo
      ;-)

      Izbriši
  2. Bajron gor ali dol ... sem človekomrz.

    hvala, da sta vidve še optimistični.
    /zakaj vas ni tri, ko me ta dvojina tako matra, saj ne vem, če sem prav spisala/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, he, mahi...
      pa saj nas je tri
      a na Bajrončiča pa si pozabila
      ;-)
      sicer pa...
      bom bla vesela, če mi boš kdaj želela obrazložiti kako te zgleda ta tvoj človekomrz
      oz. v čem se kaže
      dvojina pa...
      je prav prikladna, če kdo naredi kaj dobro, saj se tadrugi pa potem kar hitro lahko v njo uturi

      Izbriši