sreda, 21. maj 2014

Schopenhauerjevsko razmišljanje...

Je ta stric nekoč davno nazja izjavil
da...
bolj ko spoznava(m) ljudi okrog sebe
raje ima(m) svojega psa.

In...
šment pa tak...
da tudi sama to vedno bolj spoznavam

No...
v bistvu celo vedno bolj vidim
da takšnega človeka kot je bila Lola pes
verjetno itak ne bom mogla nikoli srečati.

6 komentarjev:

  1. Tetica, vama kar verjamem.
    LP M.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čas tako neusmiljeno beži in počasi bomo že vstopili v mesec junij. Dnevi so vedno daljši in še malo in dočakali bomo najdaljši dan. Sedaj pa si bomo pogledali kdaj bodo nastopile Lunine mene za junij 2014.

    LUNINE MENE ZA JUNIJ 2014

    Prvi srpec bo 1.junija ob 19.01
    Prvi krajec bo 5.junija ob 21.39
    Prvi izbočec bo 9.junija ob 18.32
    Ščip bo 13.junija ob 5.11
    Zadnji izbočec bo 16.junija ob 10.56
    Zadnji krajec bo 19.junija ob 19.39
    Zadnji srpec bo 23.junija ob 11.20
    Mlaj bo 27.junija ob 9.08.

    Začetek poletja bo 21.junija ob 11.51. Takrat bo dan najdaljši ter noč bo najkrajša. V Mariboru bo tega dne dan dolg točno 15 ur in 38 minut. Tega dne bo v Mariboru Sonce vzšlo ob 4.10 ter bo zašlo ob 19.48. Dolžina noči pa bo 8 ur in 22 minut.
    Solarni keltski praznik Litha pa bo dne 22.junija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ja, čas res taaakooo hudo beži...
      in to taaak hitro,...
      da se jaz še postarat ne sfolgam
      ;-)
      p.s.
      sem pa že mislila, da si nam že kje pa kam pobegnil...

      Izbriši
  3. na vse tvoje objave sem te prišla lepo lepo pozdraviti, dodajala si pomladno glasbo, zdrave citate, delala si pokošene šopke in pomahala si Cocetu. preden se bo predjunijsko zahladilo, ti želim, naj te maj ogreje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za...
      dobre želje
      in postanek s sledjo...
      p.s.
      sem se že spraševala kam si se skrila...

      Izbriši