nedelja, 1. junij 2014

Nedeljski sprehod...

Ko postane želja po hoji
tako močna
vreme pa pokaže na trenutno stabilnost
je odločitev
oditi enostavno za nosom
precej enostavna.

In tako iz dokaj enakomernega korakanja
nastane tura
ki vzame dve urci
in nabere par kilometrčkov.

In tako sprehodi korake
in napolni pljuča
Kamniški drevored

6 komentarjev:

  1. Veš tetica, to opravilo imam pa trudi jaz najraje. In zadnje čase še najraje sama. Mi vsaj nihče tisto uro in pol oz. dve ne kravža slame v glavi, pa še krače pretegnem in kot praviš, pljuča napolnim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš...
      jaz pa sem solist postala pač po sili razmer...
      saj ribaka namreč nikakor ne morem spraviti na zrak...
      no, pa saj se bom tudi tega navadila
      samo...
      potem pa mi tip naj nikar ne meka, če ga pa jaz ne bom hotela imeti poleg
      ;-)

      Izbriši
  2. zadnjič je tavečji sin rekel moji lenobi, da naj vsaj hodim, če mi za drugo ni. tudi pes mi z očmi hoče to dopovedati ... ej ... vse ti dam za pol leta, bodo hodili s teboj, samo mene naj pustijo pri miru.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo :)
    Danes sem bila veliko zunaj, kljub nevihti, ki se je razbesnela zgodaj popoldne.
    Zato imam sedaj težave z očmi (alergija) :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  4. Včeraj v nedeljo, 12.aprila 2015 se je v Slovenski Istri v Izoli odvijal že 2. Istrski maraton oziroma Ištrijanski maraton. Štart je bil v Izoli ob 10. uri ter se je teklo na 21 in 42 km vse do Kopra in potem nazaj v Izolo.
    Nekateri so včeraj imeli lep nedeljski sprehod ob obali, seveda zelo hiter sprehod saj se je v Kopru ogrelo vse do 19 stopinj Celzija.
    Naslednji 3. Istrski maraton bo v nedeljo, 10.aprila 2016. Na naslednji Ištrijanski maraton se bom naslednje leto odpravil tudi jaz. Maraton je dolg 42 km ter polmaraton je dolg 21 km. Jaz se bom prihodnje leto odpravil na polmaraton kateri je dolg 21 km.
    Ištrijanski maraton v prihodnjem letu 2016 bo gostilo mesto Piran.

    OdgovoriIzbriši
  5. TEKAŠKI MARATON

    Nedeljski sprehod nam zelo prija, če pa gremo nekoliko hitreje potem imamo hitro hojo ali pa imamo že tek. V nedeljo, 12.aprila 2015, ko se je odvijal 2. Istrski maraton so po naključju pri meni doma v Voličini fige že pognale prve plodove prvega rodu. Fig pa je v Slovenski Istri res zelo veliko in prav tam se je pred enim tednom odvijal ta tekaški maraton.
    No sedaj pustimo te fige pogledali si bomo kdaj bodo nastopili posamezni maratoni v tem letu 2015:

    2. Istrski maraton - nedelja, 12.april
    35. Maraton treh src - sobota, 16.maj
    6. EKO maraton - nedelja, 13.september
    24. Zagrebški maraton - nedelja, 11.oktober
    20. Ljubljanski maraton - nedelja, 25.oktober.

    1.) MARATON - 42,195 KM
    1.) V kolikor to maratonsko progo prehodimo s točno povprečno hitrostjo 5 km na uro potem za to razdaljo potrebujemo točno 8 ur 26 minut in 20 sekund.
    2.) V kolikor to maratonsko progo pretečemo s točno povprečno hitrostjo 10 km na uro potem za to razdaljo potrebujemo točno 4 ure 13 minut in 10 sekund.

    2.) POLMARATON - 21,098 KM
    1.) V kolikor to polmaratonsko progo prehodimo s točno povprečno hitrostjo 5 km na uro potem za to razdaljo potrebujemo točno 4 ure 13 minut in 10 sekund.
    2.) V kolikor to polmaratonsko progo pretečemo s točno povprečno hitrostjo 10 km na uro potem za to razdaljo potrebujemo točno 2 uri 6 minut in 35 sekund.

    OdgovoriIzbriši