ponedeljek, 9. december 2013

Včerajšnji koncert...

Je bil zopet nekaj prav posebnega.

V Starokatoliški cerkvi v Grazu sva namreč poslušala dela
Jakoba Lorberja in Franca Schuberta
z vmesnim branjem zapisanega od Jakoba Lorberja.

No, za Franca Schuberta sem že slišala
pa tudi kar nekaj njegove glasbe sem že imela priložnost slišati
samo za Jakoba Lorberja
pa sem prvič slišala letos jeseni.
In to četudi je ta Oseba štajerskega rodu in celo iz naše mariborske bližine.
http://sl.wikipedia.org/wiki/Jakob_Lorber
hja...

In kaj je bilo pri vsem tem tako posebnega...

Že prostor v katerem je koncert bil.

Saj to ni cerkev v klasičnem pomenu besede
z vsem tistim kar pač je običajno okrog oltarja
pač pa en "navaden" obokan prostor
kjer je sprednjo stran krasila samo lesena skulptura Jezusa Kristusa na križu
levo in desno pa kot neki panoji
obarvani v barvah kot soj sveče
in samo še par prižganih sveč

klopi za poslušalce pa svetlo lesene
in izdelane rahlo v radiusu
tako da jih je tudi možno "zložiti"  v krog


Potem pa še zasedba:
violina, viola alta, klavir in sopranistka in baritonist
vmes pa prebrano od Lorberja iz "Otroštvo in mladost Jezusa"

In prav zato je ta glasba meni lahko prišla še lažje do Duše.

14 komentarjev:

  1. Še malo pa bo konec leta 2013. Pred nami je leto 2014 in kot zanimivost naj povem, da bo prav za novo leto 2014 mlaj oziroma Mlada Luna. Sedaj pa poglejmo kdaj bodo nastopile Lunine mene za januar 2014.

    LUNINE MENE ZA JANUAR 2014

    Mlaj bo 1.januarja ob 12.14
    Prvi srpec bo 4.januarja ob 16.40
    Prvi krajec bo 8.januarja ob 4.39
    Prvi izbočec bo 12.januarja ob 2.51
    Ščip bo 16.januarja ob 5.52
    Zadnji izbočec bo 20.januarja ob 8.34
    Zadnji krajec bo 24.januarja ob 6.19
    Zadnji srpec bo 27.januarja ob 18.12
    Mlaj bo 30.januarja ob 22.38.

    Venera bo v spodnji konjunkciji z Soncem dne 11.januarja ob 13.25.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej... pa celo Venera me bo prišla pozdravit
      ;-)

      Izbriši
  2. O tetica, si kar predstavljam, kako sta z ribakom uživala. Žr sam ampbient je bil nekaj posebnega, vidva pa oba ljubitelja klasike Mmmmmmmm.
    Še veliko podobnih večerov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala kloti!
      ja, je bilo prav posebno - lepo in svečano
      in to prav zaradi vse tiste umirjenosti, ki je bila v prostoru

      Izbriši
  3. prav vidim vaju, kako vama je bilo lepo!
    joj ... resnično pogrešam klasične koncerte, prav lučka mi že sveti.
    če bom napisala, da bo moralo počakati na penzijo, si samo mažem oči. bom res morala v akcijo in se zapeljati malo ven od tod.
    lušte si mi naredila, tazaresne. :-)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne čakaj pomaldi ne čakaj na maj...
      je pesmica
      ti pa si le vzemi nekaj časa...
      so zdaj marsikje prav prijetni koncert
      no midvadva imava za 25.tega namen iti še na koncert pihalne godbe v šentilj
      in upam, da ja ne bo preveč snežilo

      Izbriši
  4. Predvčerajšnjim v sredo je bil en zanimiv datum in sicer 11.12.13 oziroma 11.december 2013 in je morda ta datum nekaterim prinesel tudi srečo ali morda še kaj več.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, so datumi včasih res prav posrečeni...
      pa saj 13.12.13 je tudi en tak za zapomnit
      pa povrh je bil še celo petek

      Izbriši
  5. Preden grem peči štrudl za vse moje NAJbližnje, sem se še tu ustavila. Knjig sploh ne berem več...
    Janezov veliki evangelij Jakoba Lorberja že leta izhaja v reviji Aura, saj obsega mislim da, celo 11 knjig. Revija Aura je izdala 11 knjig slovenskega preroka Jakoba Lorberja. Poleg 7 knjig Janezovega evangelija še Božje gospodarjenje, Škof Martin , Dopisov anje kneza Abgarja z Jezusom in Zemlja in Luna.
    Moj Gradčan pa se je po treh tednih vrnil domov - na fuzbal tekmo. V sredo je moja mama tudi hotela v Graz na en koncert in eno srečanje svojega enega društva avstrijsko-slovenskega prijateljstva, pa k sreči z očetom nista šla... Moj Gradčan bi ju po Grazu moral spremljati, saj moja starša nista več sposobna sama iti. Ker je imel moj Gradčan ravno ta dan test iz japonščine, je bil moja starša pripravljen peljati na koncert in srečanje moj TaSrednji... Pa si je moja mama le premislila, saj še edino živi v preteklosti in v sedanjosti edino še fantazira...
    Moj Gradčan, Sedaj ima teste iz japonske pisave.
    Jaz pa sem vedno bolj zaposlena s kuhanjem za vse.
    In nabavljam sama za vse, razen po ta vlki nakup me pelje moj bodoči fuzbalski trener...
    Moja starša je treba vse kontrolirati...
    Med Božičem in Novim letom pa bo moja sestra starša peljala v Radence moja sestra, ona se je naročila na en zdravstveni paket... Sem si vse pogledala na spletu...
    Jaz pa imam vsako minuto kaj doma početi in mi ni niti minute dolgčas. In mi itak ni do nobene družbe...
    Mir in tišina mi pašeta... Objem na tvoj breg. R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. wow... česa pa ti vsega ne veš...
      midvadva pa sva o Lorberju prvič slišala šele kakšna pol leta nazaj...
      da pa je bil v bistvu teozof, pa sva izvedela prav iz njegovih knjig
      no, po grazu je pa res bolje, da imaš dobrega vodiča... saj se drugače res lahko kar hitro izgubiš - imajo namreč kar nekaj spremenjenih cestnih režimov
      in s starejšimi pa je itak marsikdaj bolj problematično (celo bolj kot če imaš ob sebi otroka)
      no, jaz sem včeraj nam vsem naredila pa kar japčeke v šlafroku
      jih je bila tamlada pa taaak vesela, da so ji očke kar žarele (mi je potem tudi zaupala, da si jih je že kar celi dan želela)
      in, ker je bilo vse potrebno pri roki... časa pa tudi dovolj
      ;-)
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  6. Pred leti mi je nekdo torej ena oseba nekaj povedala o Jakobu Lorberju. Jakob Lorber (1800-1864) je živel v Jarenini. Baje se mu je prikazoval sam Jezus Kristus. Bil pa bi naj celo prerok oziroma jasnovidec. Že v tistem času torej v 19.stoletju je baje imel jasnovidna videnja. Ena izmed njegovih videnj bi naj bile avtoceste in avtomobili, ki vozijo po njej. Tako je v tistem času že to videl. Torej bi lahko bil neke vrste čudodolnik. To kar sem sedaj napisal o njem mi je pred leti o njem tako povedala ena oseba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, to kar pa sem jaz zvedela o njemu, pa je to, da bi naj bil celo medij...
      saj je te svoje knjige spisal tako da je zapisoval po tistem kar je slišal
      pol pa le naj še kdo kdaj reče, da se ne da vsakič naučiti še kaj novega
      ;-)

      Izbriši
  7. Za Schuberta vem tudi sama, kaj več žal ne.
    Vesela, da si/sta uživala. :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš...
      torej tudi zate nekaj novega
      ;-)
      p.s.
      če obvladaš nemščino - na You tubu je cel njegov življenjepis

      Izbriši