četrtek, 26. december 2013

Esemesanje...

Ja, ja,...
je ta način pošiljanja dobrih želja ob prestopu v Novo leto
našel pot tudi v našo hišo
saj je letos v celoti nadomestil
vsakoletno
pisanje čestitk, pa lepljenje znamk in hodenje na pošto.

In tako sem tudi danes eni meni tako dragi Osebi in vsem njenim
kar tako preko SMS-ja
zaželela...

In je čez par minut zazvonil telefon...

Pa sem videla, da me je poklicala.

In je potem...
vse tisto, kar sem slišala povedanega skozi solze
ki so kljub njihovi tihosti pa bile tako glasne
meni jemalo sapo
in mi kar naprej postavljalo vprašanje:
le zakaj mora prav Ona zadnja leta 
prestajati toliko hudega, težkega in žalostnega.

In ni šlo...
da ob vsem tem ne bi tudi jaz dobila solz v oči.

Po tem pa sem se samo obrnila k možu...
in se Mu v objemu zahvalila
za vse to
kakršen je (pa čeprav me je tudi on znal občasno kar lepo spraviti na palmo)
kar imam (pa čeprav sem si včasih zaželela tudi še kaj več kot sem dobila)
in za "tamalega" in tamlado da sta takšna kot sta.


In zato ni prav nič čudno...
da si tudi za naslednje leto
želim
samo to, 
da bi ja še čimbolj dolgo ostalo tako kot je.
 



10 komentarjev:

  1. Kako dobro je povedati človeku, ki nam je drag - da nam je drag.
    Kolikokrat komu ne moremo več ...
    Videla sem večkrat, da kdo ne more niti umreti, ko koga čaka ... Pa ga ni ...

    LILA

    P.S.: Tvoja glasba je lepa, za tak mil ples ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, to povedati tistemu, jaz tudi začenjam vedno bolj prakticirati
      saj sem prej bila navajena, da se o tem ne govori
      tudi tebi LILA in...
      lepo mi je te spet videti tukaj

      Izbriši
    2. Včasih je kam tako daleč!

      LILA

      Izbriši
    3. ja, je... res...
      no, včasih pa se je tudi dobro povprašati, če je sploh vredno
      tudi tebi LILA v vsak dan

      Izbriši
    4. Objem na novega leta dan!
      Naj bo svetlo v duši!

      LILA

      Izbriši
  2. Ja tetica, včasih nas kdo spomni kaj in koliko imamo - in lepo je to tudi deliti.
    Čudovita muzika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, pa še Srečo imamo - da smo na to spomljeni z bolečino drugega in ne lastno
      vesela, da ti je muzika povšeči

      Izbriši
  3. objava, ki od čustev poka po črkah.
    žal je veliko raztrganosti, res.
    a pri tebi je lep topel plašč, točno prav ukrojen.
    kako je to vredno! še enkrat ga objami, ja!
    maham tebi, obema!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, mahi...
      didvadva se res vedno bolj pogosto objemava...
      tako v dobrem kot tudi slabem
      ;-)
      pomah nazaj v tvoj kraj

      Izbriši