sobota, 21. december 2013

Enaindvajseti december...

Je res en pravi dan za praznovanje.

Ja, očitno je pocukranost zadnjih dni
tako povplivala name
da sem že tudi sama en sam cuker
no, še dobro, da nisem že kar sladkorna.

Ja, pogled skozi okno
na vsa tista z belimi kristalčki obrobljenimi vejami
in na pobeljeno travo
me je kljub mrazu vedno znova otoplil
Danes pa...
dopoldan sem slišala za Tinino drugo mesto v smuku
bravo! bravo! bravo!

proti večeru pa sva bila povabljena k sinu za njegov rojstni dan
in... da, če bo tokrat pa le šlo vse po sreči...
da bom drugo leto pa jaz tudi bla babica

zvečer pa...
kot češnja na torto s smetano...
pa še prenos iz Dunajske opere - Hrestač.

in nenazadnje...
draga mi Kloti:
naj Ti Življenje prinese čimveč tistega, 
kar si sama najbolj želiš

14 komentarjev:

  1. Ojla tetica, najprej - res je bil dan presladek, hvala za čestitko, ki jo z veseljem delim s tvojim fantom, bravo Tina - in še jagoda na torti - Hrestač. Kaj češ lepšega. In vse to na čarobni 21. december.
    Vsem vse lepo in lepe praznike, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za dobre želje!
      hja, tako pa je to to, ko se še znaš veseliti
      in si potem z malega pa nekaj velikega (lepega) narediti
      ;-)

      Izbriši
  2. Jaz pa taki bedak, da se zafrkavam s komentarji pri blogarji v eDivasi...
    Namesto, da bi storila kaj zase...
    Že tri leta imam še neuporabljen novi multi glasbeni stolp - 5 aparatov v enem - tudi gramofon, ko imam še stare plošče ...
    Ali ko imam še neposlušan zadnji CD moje nečakinje-čelistke... Pa božansko igra...
    Prav imaš, da se ukvarjaš edino s sabo in z NAJbližnjimi... Mene še ni srečala taka pamet...
    Ko še vedno pišem komentarje v eDivasi...
    In potem sem jezna sama nase za zapravljeni čas...
    Ali raje pisati komentarje pri tistih, ki jih nosim v srcu
    ali pa samo svoja sporočila. Na eDiju vsaj svoja sporočila še lahko pišem...
    Na Božični večer pa bomo imeli družinsko večerjo pri mojih starših, bom sama pripravila prigrizek...
    Ja, pa moji "TaMali sinčeki" kljub vsemu dobijo vrečko s sladko vsebino, drugih daril ne bo, edino od moje sestre darilce za vsakega... Ja, pelje pa najina starša v Radin v Radence za pet dni...
    Uživaj s svojimi... Saj sem si zapomnila, ko mi želiš, da bi tudi jaz imela kaj zadovoljstva zase...
    Svetlobo v tvoj srček, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, he, si sladka... ;-)
      pa saj, ko bo čas pravi, se boš pa tudi s tistim nehala zafrkavat
      ja bomo letos tudi mi s tamladimi skupaj za ta večer
      in tudi pri nas so vsa darila samo simbolna
      saj je nam pomembno druženje, predvsem pa razumevanje
      Imeti (se) rad
      in hvala za poslano svetlobo
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  3. uuuufff, babica boš! kako si me s tem razveselila! Hrestač je pa tudi zdaj te dni v MB ... lansko leto sem ga šla gledat, eeeej, kako lepo mi je bilo.
    s cukrom nimam težav.
    sem se pa naučila peči kruh.
    in to DOBER.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, hvala!
      glede obiskovanja oper pa sva midvadva hudo občutljiva - glede na vse moderne izvedbe
      in zato raje poslušava dober CD kot pa da gledava kakšno slabo predstavo
      dober kruh je pa meni tudi dosti boljše pecivo od bilo kakšnega peciva
      p.s.
      jaz pa še vedno čakam na čas za učenje pečenja
      ;-)

      Izbriši
    2. Hrestač v Mariboru je balet v izvrstni sestavi in točnosti izvedbe Čajkovskega.
      peči sem pa pričela šele pred 14 dnevi. vrsto let sem bila na znanju biskvita.

      Izbriši
    3. no, če misliš na tistega okrog novega leta... tam sva midvadva premala VIPovca
      ;-)
      e vidiš... ko bom bla pa jaz dovolj vlka
      in bom imela spet normalno delujočo pečico
      pa ni vrag da se tudi ne bom kdaj zraven spravila

      Izbriši
  4. Datum 21.december je v astronomiji zelo pomemben datum saj je tega dne zimski solsticij, Sonce doseže najjužnejšo točko na nebu. Na severni polobli se prične zima in pri nas je takrat dan najkrajši ter na južni polobli poletje in tam imajo dan najdaljši. Letos se je pričela zima na severni polobli prav 21.decembra ob 18.11. Na ta dan 21.decembra pa je tudi keltski solarni praznik Jul. Sonce je torej doseglo najjužnejšo točko na nebu točno 21.decembra ob 18.11, sedaj pa se Sonce že pomika proti severu. Dnevi se že daljšajo, noči pa krajšajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in to je že en tak lep vzrok za praznovanje...
      ob svečkah
      ;-)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. hvala, hvala!
      no, sem pa še malo zadržana...
      saj je enkrat že bilo, pa mi potem ni bilo namenjeno postati
      ampak...
      enkrat pa vem da tudi to bo
      ;-)

      Izbriši