torek, 3. december 2013

Privajanje na soliranje...

Lepo sončno vreme
in želja po iti ven
je rasla in rasla in rastla...

Pogled na osončeno Kalvarijo
in polno sprehajalcev na njej
pa skakajočih kužkov...

In odločitev je padla.

Sprehod v smer kamor me bodo nesle noge.

In so me nesle:
mimo inštituta
pa sadnega skladišča
do Račjega dvora
in potem kar povprek med travniki
do konjeniškega kluba
pa dalje skozi Kamnico
(tam sem videla še enega dimnikarja)
in do Koblerja
potem pa lepo dalje
v smeri proti domu.

Ja...
sonca je bilo dovolj
pa korakov tudi
in tako sem dobro prehojena in spreluftana vrnila domov.
.
.
In je zazvonil telefon...
tamlada me je poklicala...
kako sem kaj in...
če bi šli skupaj na sprehod.

In sva šli...
kr tak za nosom
malo pogledat v mesto.

In sva videli kako je že kar precej osvetljeno
pa stojnice so že tudi postavljene
in pa šotor z italijanskimi specialitetami je že tudi bil odprt

Ja...
in zame je bil spet en tako lepo lep dan



4 komentarji:

  1. od vsega naštetega poznam le Kamnico :-)))))) še italijanska hrana mi ni blizu.
    mi je pa blizu razhojenost: obljubila sem si jo za jutri.
    po sistemu, kar moraš danes storiti, preloži na jutri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš kolko že ti veš s tote strani...
      ostalo pa...
      ima još vremena...
      saj naslednje leto bo še dolgo
      ;-)

      Izbriši
  2. Ja, tetica, tudi soliranje ni najslabša stvar na svetu. Se imaš vsaj čas "pogovorit sam s seboj" - predvsem pa dobro zluftat.
    Vse ostalo pa - no krajevno raznoliko.
    LP.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, kloti
      točno tako je to tudi bilo!
      sem res tak sama pri sebi lahko kar nekaj stvari predelala
      in, ker je to bilo tudi s pomočjo dobrega zraka in toplega Sonca...
      ;-)
      tudi tebi lep štajerski pozdravek

      Izbriši