petek, 6. december 2013

Gibanje je zdravo...

Tudi za prebavo.

In, ker je tudi danes še bilo lepo vreme...
Midvadva z možem pa že cel teden nisva bila na Zraku
je torej bil dan kot naročen za izlet do tja.

In tam biti samo v hiši...
ja, to pa ja tudi ne gre.

Zatorej je bil sprehod že vnaprej programiran.

Ker pa...
Ja, ker pa je meni sprehanje kar tak nekam za nosom
itak brezvezno in diši po izgubi časa...

je torej za hoditi za nosom vedno dobro najprej najti en tehten razlog
(no, pa saj prav zaradi tega sem tudi dobila toto mojo šefico)

In tako sem tudi danes raje namesto samo sprehoda
oblekla delovne hlače, pa obula škornje in
šla v garažo po šajtrgo in šauflo.

Ker...
na spodnji strani sem zadnjič videla kar dosti krtin
saj so bili krteki zadnje dni res hudo pridni
zato...
sem se jaz pa spravila to zemljo zvoziti na novi kompost

No, po dveh prepeljanih šajtrgah
pa me je sonce na koncu travnika
premamilo in zvabilo

in pot me je popeljala vse do potočka
pa potem še malo dalje ob njem
ko sem v vodi zagledala-
eno polno steklenico.

pa ni šlo da ne bi šla do nje...
in je ne bi odnesla domov
kjer sedaj pridno čaka da bo odprta...
pa da sprobamo kaj je sploh v njej.

8 komentarjev:

  1. Včeraj v četrtek zvečer je v južnoafriški republiki umrl Nelson Mandela vneti borec za človekove pravice. Bil je tudi več kot 20 let zaprt zaradi tega, ker je bil temne polti in se je boril za pravice črncev kar je seveda bila izredno velika krivica. Bil pa je tudi vnet borec proti apartheidu. Seveda se ga bo še dolgo ves svet spominjal kot vnetega zagovornika človekovih pravic posebej teh afriških črncev.

    Nelson Mandela 1918 - 2013.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja,... ves svet se poklanja temu Vélikemu Človeku...
      naši politiki pa so bili v Srbiji, kjer so podpisovali pogodbo za izdelavo vojaškega orožja...
      hja... tak ti to gre pa pri nas

      Izbriši
  2. Tetica, zase pa za prmej vem, da pijače iz tiste steklenice ne bi probala. Ampak, to je samo moja misel.
    Sicer pa si imela lep in koristen dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vem, vem,...
      samo midva dva pa bova vseeno naredila en požirek
      ker je čisto možno, da je v njej kakšna dobra domača kapljica
      če ne, pa bova tisti požirek pač spet vun spustila po isti poti kot sva ga noter djala
      ;-)

      Izbriši
  3. tudi jaz je ne bi probala, pa čeprav te je nekaj že cel čas vleklo k njej ... odpri pa le, kaj pa, če je pismo v njej? ah mah, romantično truplo ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, ne, ni pismo...
      ker je notri prava tekočina
      no, mogoče pa je bilo zraven kakšno pismo...
      pa se je zmočilo
      ali pa ga je voda odnesla...
      samo ja ne zgubit romantičnosti
      ;-)

      Izbriši
  4. Človek bi moral vsak dan prehoditi vsaj 5 km peš in potem ne bi imel težav z debelostjo in sladkorno boleznijo. Pa tudi fizično bi moral delati saj je gibanje vendar zelo zdravo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in ja...
      prav to je pa tudi prav tisto, kar predpisujejo zdravniki za zdravo življenje
      ne pa vsi tisti zaprti fitness prostori
      samo...
      še vedno je bolj "in" tisti, ki v nekem priznanem študiu vzdiguje neke uteži kot pa da bi kje na kmetih vozil kakšno šajtrgo
      ampak...
      no, počasi pa sigurno...
      saj jaz verjemem, da bo delo na svežem zraku le postalo bolj spoštovano

      Izbriši