ponedeljek, 30. december 2013

Ker imam jutri v planu nekaj drugega...

Bom pa to kar danes naredila.

Namreč...

Da se zahvalim vsem vam
ki ste si v tem letu vzeli čas
da ste prišli na to mojo stran
kot tudi še dodatni čas
da ste pustili odtis svojega obiska.

In, ker ne morem, 
da ne bi tudi jaz kaj djala 

vam v zahvalo...

No, zdaj pa kar lepo po abecednem vrstnem redu...


ančiki...


aniti...

darku...

lei...


klotildi...


mahici...

zavestni samosti...




 

16 komentarjev:

  1. Seveda hvala za to pesem Orion od Marjane Deržaj. Namreč ozvezdje Orion je ekvatorijalno ozvezdje saj čez to ozvezdje namreč poteka nebesni ekvator. Piramide v Egiptu so postavljene na istem mestu seveda gledano iz ptičje perspektive kot so postavljene zvezde v tem ozvezdju Oriona. Potem je še astronomsko društvo Orion iz Maribora.
    Seveda za konec želim vsem vse lepo v novem letu 2014.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      za dobre želje
      kot tudi za obogatitev tega mojega bloga

      Izbriši
  2. oooo! hvalahvala, bolj za meglo, kot Josipo.
    kako lepo darilo sem dobila!
    tudi tebi hvala za vsako črko, besedo, pozornost, ki mi jo namenjaš.
    vem, da si dobra bralka, s svojo naklonjenostjo do prebranega me velikokrat razveseliš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš...
      pa sem mislila, da bo oboje skupaj špilalo...
      no, sicer pa je polovični uspeh tudi še vedno uspeh
      sploh, če je tudi to že (bilo) dovolj za veselje
      glede branja pa - včasih mi znese prebrano prav razumeti
      no, včasih pa pač tudi odnese mimo
      ;-)
      v pričakovanju kombajna te lepo pozdravljam

      Izbriši
  3. Intuitivno kliknila in po stari navadi ganjena.
    Kako si zadela, cesarski Dunaj!
    In me spomnila, ko sem aktivirala multi stolp,
    da lahko poslušam celo stare plošče...
    Morda enkrat, ko bo čas...
    Tudi me še marsikaj čaka postoriti v kuhinji...
    V duhovni povezanosti, Malayka, moj najljubši vzdevek zate... R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš renata, kolikokrat se tudi meni zgodi kaj takega...
      ko se ravno tisti trenutek pojavim tam
      in potem vidim ali slišim pa prav tisto nekaj
      lep pozdrav na tvojo stran
      p.s.
      mi je pa povšeči, da ta vzdevek tako rada uporabiš
      in, če mi je res vsaj kdaj pa kdaj uspelo, da sem ga upravičila
      ;-)

      Izbriši
  4. Tetica od srca iskrena hvaaaaala. Želim, da v zamenjavo dobiš tisoč krat, kar si želiš - pa srečno, se vidimo spet v naslednjem letu.
    Objem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, hvala...
      no, za vse to kar si želim pa...
      leto je k sreči še mlado...
      ;-)
      en prav posebni hvala pa za tvoj objem...
      taaakooo paše

      Izbriši
  5. Oooo, hvala! In prav to si zame izbrala, tako glasbo imam zelo rada!
    Zdajle imamo dunajski koncert, potem pa poslušam še "moj" koncert pri tebi!

    LILA <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela, če mi je ratalo te razveseliti
      ;-)
      lubezni in veselja

      Izbriši
  6. Jaz pa tebi dajem tole:
    https://www.youtube.com/watch?v=sZoZwdesumY

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. žal ne morem odpreti...
      pa kljub temu hvala, saj je sigurno kaj lepega
      ;-)
      LILA v vsaki dan

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. evo... in že spet nisi več spam
      ;-)
      zahvalit se za vse (vaše) komentarje pa se pridem kasneje...
      saj zdaj moram oddelati svoj del obljube
      LILA

      Izbriši
  8. Mogoče pa tole daš na youtube?
    AVE MARIA in good sound by Mirusia Louwerse with André Rieu (2008)

    LILA

    OdgovoriIzbriši