ponedeljek, 2. december 2013

Ko ti na vratih pozvoni...

In potem mi je pogled skozi okno povedal
da je to storil
No, s seboj sicer ni imel oprave za ometanje dimnika
imel pa je spet
koledar

In, ker je tudi letos prav on bil tisti taprvi
ki mi je zaželel sreče v Novem letu...
nisem mogla
da mu ne bi...
stisnila roke.

Nazaj grede pa sem si zavriskala od veselja...
juhuhuhuhu...

Ja, drugo leto bo spet Srečno!


6 komentarjev:

  1. Dimnikar resnično prinaša srečo. Ne samo, da ti pred novim letom prinese svoj novi koledar tudi dimnik ti očisti in s tem prepreči, da bi prišlo do dimniškega požara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, ker mi "kurimo" na elektriko - dela pri nas nima...
      ja, sreče pa mi je dosedaj res prinesel
      je namreč eno leto bilo prva gospa, ki je nosila koledar od RK... uf, je bilo naslednje leto pa...
      tak da v to kar verjamem
      no, pa saj kot prvi ne rabi biti ravno dimnikar...
      samo, da ni kakšna ženska, pa bo že vse v redu
      ;-)

      Izbriši
  2. :-)))))))))) tako naj tudi bo!!! spet in spet in spet!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiiiiiiiiiiii tetica, to pa je objem. Upam, da katerega - dimnikarja seveda, tudi jaz srečam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, jaz ga sicer nisem ravno taaak objela...
      ker sva bila na cesti, pa še ribak je skozi okno gledal
      ;-)

      Izbriši