četrtek, 5. december 2013

Dan, ki leži med...

Včerajšnjim
Barbaro dnem...
ko je dobro djati v vodo veje
da za Božič že cvetijo
in jutrišnjim
Miklavževem...
ki je sv. Miklavž za svoj god
otrokom dal sadja
In tudi ta 
današnji dan...
je bil kljub soncu hladen
in lep.

Miklavžek pa je tudi nam
pa čeprav nismo več otroci
prinesel culo sadja.

In še nekaj...
letos pa ni bilo zraven šibe


10 komentarjev:

  1. Severozahodni del Evrope je dosegel orkan Xaver. Včeraj je že pihal na Škotskem, sedaj pa zelo piha močan veter v Belgiji, na Nizozemskem, v severni Nemčiji in na Danskem. Orkan Xaver se vse bolj pomika proti vzhodu. Tako bo jutri zelo močno pihalo na severu Poljske. Ta orkan bo oplazil celo Slovenijo. Jutri v soboto bo močneje pihalo tudi pri nas v severovzhodni Sloveniji, vendar ne tako močno kot sedaj piha na severu Nemčije. Pihalo bo nekje med 60 in 70 kilometri na uro. Pri nas bo pričelo pihati že danes zvečer, precej pa bo pihalo tudi ponoči iz danes na jutri torej iz petka na soboto. Tudi v Avstriji bo jutri močneje pihal veter.
    Orkan Xaver se je v sredo naredil nad Grenlandijo in se pričel pomikati proti jugovzhodu torej proti Evropi. Seveda to ni tropski orkan temveč bolj subpolarni.
    Že danes je v severozahodni Evropi odkril na tisoče streh na hišah, povzročil ogromne poplave kakšnih ne pomnijo že več kot 100 let ter zahteval že več kot 10 smrtnih žrtev.
    Na Nizozemskem je povzročil zelo visoko plimo celo višjo kot leta 1953. Močan severozahodni veter tišči morsko vodo k obali toda sedaj ob zgornji kulminaciji Lune, ko je Luna v fazi prve osmine oziroma je prvi srpec prihaja na tistem področju do ekstremne visoke plime celo višje od tiste iz leta 1953.
    Praktično pa ljudje na vremenske katestrofe resnično ne moremo vplivati.
    Kot zanimivost naj povem, da temu orkanu Xaver pravijo celo Miklavžev orkan saj danes najmočneje piha v severozahodni Evropi, ko goduje prav Sveti Miklavž.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, imaš prav!
      pa če si še tako domišljamo kako pametni da smo...
      ampak narave pa kljub vsemu ne moremo ukrotiti kaj šele jo narediti nam poslušno
      se bo treba začeti se ji prilagajati
      no, v Nemčiji pa se je zgodila ena nesreča, ki je terjala eno smrtno žrtev...
      po TV so povedali, da je nenadni sunek vetra reševalca na poti v bolnico dobesedno prestavil s ceste in sta se zato zaletela v drevo. 82-letna bolnica je podlegla, oba reševalca pa sta bila hudo poškodovana
      tragična usoda

      Izbriši
  2. Orkan Xaver je celo najmočnejši evropski orkan v zadnjih 50 ali morda celo 100 letih. Že včeraj je na Škotskem pihalo celo 228 kilometrov na uro. Sedaj na severu Nemčije pa piha veter in to vsaj 155 kilometrov na uro. To pa je izredno močan veter.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in potem pa še mi pravimo, da nimamo sreče...
      ;-)

      Izbriši
  3. Kaj se me je letos dotaknilo na praznik Sv. Miklavža... Ko se po nekaj letih mi oglašajo moji prvi spletni prijatelji in prijateljice in sporočajo, kako jim je vedno slabše in težje in huje, jaz pa sem težka leta preživela si mislim: "Pa kaj jamraš, če ni zdravja in ni denarja, drugim je še huje." Naj vsaj ostane tako kot je. Topel dom (beri, počožnice) in za osnovno hrano in pijačo.
    Pri nas sem Dobra Miklavževa čarovnica kar jaz sama, saj "nisem pridna" in ne dobim daril, jih samo dajem mojim malim "fantkom". Ker je to tradicija...
    Ja, tudi fotografije mojih dveh pranečakov imamo edino klasične, ker ne pošiljajo več slik po netu... Je prevelik Veliki brat in je preveč Malih bratov, tudi na eDiju...
    Krompir se kuha, puranja faširana pečenka se peče, znižano od Najboljšega soseda...
    Ja, pa štrudl bom še spekla, jabolka znižana... Pa kislo zelje bom skuhala...
    Vsako minuto kaj početi in ni niti minute dolgčas...
    Objem na tvoj breg, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja veš, to z jamranjem...
      po eni strani mislim, da nam le še ne gre tako slabo, da si vsak ne bi mogel narediti lepih praznikov...
      ker...
      lepi prazniki pa res ne pomeni, da so to pa tudi dragi
      no, če pa se pustiš filati z raznoraznimi reklamami...
      ja, potem pa imaš res lahko na vsakem koraku vsaj deset uržahov za jamranje
      pri naši hiši je pa bil ribak naš Božiček...
      jaz pa sem nakupljeno sadje porazdelila za vsakega v eno kširfeco
      ;-)
      lp na tvojo stran

      Izbriši
  4. Ko sem včeraj gledala parklne, ki so strašili otroke po Ljubljani, mi je prišlo na misel, da pravzaprav porednih otrok sploh ni. Vsaj pri nas ni palic Miklavž nikoli prinesel (niti nama z bratom se ne spomnim , da bi jo kdaj) in zdaj, ko enega "obdarovančka" že več nimamo sem še bolj vesela, da je bil tako razumevajoč.
    LP.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja vidiš kak sta te bila pridna...
      jaz pa sem palico dobila glih vsako leto
      ker...
      no, pa saj bi vedno lahko bilo še boljša kot sem bila
      ;-)
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  5. pa vsi pozabljate na sladkarije, štumfe, copate ... vsekakor pa hvala, da si me spomnila na forzicijo, upam, da danes ne bom prepozna ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, ne,... samo tisto pride šele na vrsto za Božička
      zdaj pa je bilo samo sadje
      ;-)

      Izbriši