ponedeljek, 16. december 2013

Ko dnevi tečejo...

S tako brzino
da jih niti šteti več ne sfolgam

In se dogaja
toliko vsega
da niti zapisovati ni mogoče

pa vendar...

so med njimi tudi dogodki
ki bodo postali del spomina

No, mogoče je kaj na času
v katerem se nahajamo...
mogoče pa samo v meni
in moji zadovoljnosti
s tem kako ta čas je.

Lepo mi je
ko tako malo po malo
kinčlam prostor okrog mene
in
lepo mi je
ko lahko tako malo po malo
pripravljam darila

Ja...
res mi je lepo
ko vidim kako se tamladadva razumeta
in še bolj
kako se mi vsi medseboj razumemo

In letos sem res 
v prav posebnem pričakovanju Božiča

8 komentarjev:

  1. Vesela za tebe, da je tako :-) Pri meni pa je ravno obratno, se trudim in trudim, pa ni nič haska, se mi zdi. Vedno se najde eden ali ena, ki išče in seveda najde... prepir :-( Jaz pa itak v vsako past padem. Ka čemo. Profitiraj maksimalno :-) Darilca sem tudi pripravila, no ne še vsa, v petek se mi pa začne gužva do Novega leta, tak da se že (skoraj) tresem ^^

    Pozdravček prek gora <3
    Anita

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ejjejejej...
      a si ti morti pa te spet prestroga do sebe ;-)
      no, pucam pa jaz nič kaj ne kaj ekstra
      samo tisto za sproti
      ker... če bo kdo prišel te naj pride k meni, ne pa v kontrolo kako je kaj popucano
      sem pa tovrstne kontrolorje že med letom kar hitro pred vrata postavila
      pa mi sploh ni žal za to
      saj imam tako več miru in časa za sebe, naju
      ;-)
      tudi tebi vlko lepih pozdravov od tu

      Izbriši
  2. Oj tetica, tole je bilo pa tako lepo prebrat, da sem še jaz vesela. Me prav veseli, da s(m)o še ljudje, ki nam je (vsaj kdaj) lepo.
    Lep pozdrav, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš...
      pa saj nas znajo razveseljevati tudi stvari za katere ni treba imeti hudo dosti denarja
      samo vzeti si čas za...
      in indijanski pregovor tudi pravi, da si moramo od časa do časa vzeti odmor in počakati, da nas lahko naše Duše spet dohitijo
      ;-)
      v lep jutrišnji dan

      Izbriši
  3. od začetka do konca podpišem kloti in se naslonim na njene besede - z željo, da bodo tvoji prazniki polniki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Seveda je lepo, vsaj kdaj, če ne sleherni dan.
    Res je tudi, da čas beži.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja res ne more tako biti glih vsaki dan...
      pa saj tudi potice ni dobro imeti vsak dan polna usta
      ampak, ko se pa nabere par takih lepih dni skupaj...
      ;-)

      Izbriši