sreda, 7. januar 2015

Povabilo v posteljo...

In, če ti to reče mož
pri teh letih
in po toliko skupnih letih...

Potem kaj takega pa res ne moreš
da ne bi sprejel.

Samo...

On se je vlegel v posteljo
se obrnil
in že se je zaslišalo
da je zaspal

Jaz pa
sem se obračala in obračala
pa nikak da zaspim

Te sem pa zdaj spet tu...

Ampak povabila pa le nisem zavrnila

6 komentarjev:

  1. :-)))) se spomnim takšnih večerov, ja.
    zdaj je pri nas enkratno rešeno s takšnim mučenjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha tetica, dobro si me nasmejala. Torej te ni bolela glava?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, ne,...
      me zna to včasih zjutraj, ko se šele zbudim...
      ;-)
      ali pa ;-( za ribaka

      Izbriši
  3. UF ! Kakšna žalost ! Za se zjokat !

    IL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ne da je...
      no, pa tudi to spada v zakonsko življenje...
      sicer pa...
      moram priznati, da je meni pa vseeno večja žalost to, da nekdo komentira tukaj, pa se mu ne zdi vredno niti tega, da bi si "nadel" kakšno ime...

      Izbriši