četrtek, 1. januar 2015

Na prvega dne v Novem...

Ja...
če bo vse ostale dneve v letu
tudi tako zadovoljno in umirjeno
kot je to bilo danes...

pa kaj vem...
če bo to potem pa še sploh zanimivo
 
Še dobro...
da že zdaj ne vem
kaj me v totem novem vse še čaka

17 komentarjev:

  1. Tetica, če bo vmes še kakšno lepo presenečenje, ki zdaj še ni na seznamu, pa toliko bolje. Uživajta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      no, po predvidevanjih bi znalo letošnje itak biti hudo zanimivo
      ;-)

      Izbriši
  2. Včeraj sem jaz silvestroval v Lenartu na Trgu osvoboditve. Bilo je kar zelo mrzlo saj je bilo kar -15 stopinj Celzija. Pri tej nizki temperaturi ni dobro piti toliko alkohola. Jaz sem spil le 2 kozarca kuhanega belega vina. Na tem silvestrovanju sem bil vse do dveh zjutraj.
    Tudi tebi želim vse lepo in veliko uresničljivih želja v novem letu 2015.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela za tebe!
      ja, je z alkoholo itak dobro biti previden...
      v tem novem pa tebi dosti od tistega kar si sam najbolj želiš...
      pa še kak Venerin tranzit do Voličine
      ;-)

      Izbriši
    2. No Venerinega tranzita še 102 leti ne bo saj se bo to naslednjič zgodilo šele leta 2117.
      Sicer pa je Novo leto kot ponavadi, eno leto si bližje smrti in tudi eno leto si starejši. To pravilo velja za vse ljudi tega sveta tako za mlade kot za stare.

      Izbriši
    3. he, he...
      če pa sem jaz mislila na tistega na dve nogi...
      ;-)

      Izbriši
    4. No dekleta še nimam, še nisem našel oziroma srečal tiste ta prave. Res je, da sem nekaterim dekletom že predlagal, če bi katera hodila z mano, vendar so se me na žalost preveč ustrašile. Očitno imam previsok inteligenčni kvocient, dekleta pa mojemu razumu ne bi bile kos.

      Izbriši
  3. Vstopili smo v novo leto 2015. V teh dneh je bilo kar precej mrzlo, saj je zapadlo okoli 20 cm snega. Najhujši mraz pa se je pokazal šele takrat, ko se je zjasnilo in je sneženje ponehalo. Sicer konec tega in v začetku prihodnjega tedna nas čakajo sicer manjše otoplitve. Sedaj pa si bomo pogledali kdaj bodo nastopile Lunine mene za februar 2015.

    LUNINE MENE ZA FEBRUAR 2015

    ŠČIP bo 4.februarja ob 0:09
    ZADNJI IZBOČEC bo 8.februarja ob 3:52
    ZADNJI KRAJEC bo 12.februarja ob 4:50
    ZADNJI SRPEC bo 15.februarja ob 19:17
    MLAJ bo 19.februarja ob 0:47
    PRVI SRPEC bo 22.februarja ob 5:50
    PRVI KRAJEC bo 25.februarja ob 18:14.

    Sredina astronomske ZIME bo 4.februarja ob 4:59. Takrat bo Sonce doseglo točno 15 kotnih stopinj nebesnega znamenja Vodnarja.

    Keltski solarni praznik IMBOLC bo dne 5.februarja.

    OdgovoriIzbriši
  4. tuhtam, kaj ti naj napišem, pa mi ne pride nič drugega na misel, kakor to, da ti jaz dam nekaj svojih dni /zdaj sem pa že tečna, vem/, pa mi potem jamraj o tem, kako je uMIRjenost nezanimiva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš... ko si ti pa še na polno aktivna...
      jaz pa že tak po penzionistovsko...
      zato pa mi kar prav pride kakšen ekšn
      ;-)

      Izbriši
    2. :-))))))))))))) ekšn! dobra!

      Izbriši
    3. ja, drugače se še kje bolj polenim kot sem se že...

      Izbriši
  5. naj ti napišem samo

    Srečno 2015!

    Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lej ti njo...
      pri takih dobrih željah pa samo res ne paše najbolj zraven...
      tudi tebi čimveč vsega dobrega in lepega...
      predvsem pa čimmanj burje in čimveč ravno prav toplega sončka

      Izbriši
  6. ASTRONOMSKI DAN LETA

    Kar nekaj časa je že minilo od Novega leta. Vsako leto se prične in tudi konča na drug tedenski dan od prejšnjega. Tako imamo astronomski dan leta in tudi astronomsko nedeljsko črko. Sedaj čez nekaj dni se bo spremenil tedenski dan za astronomski dan leta, hkrati pa se bo spremenila tudi astronomska nedeljska črka.

    1.) Do nedelje, 22.marca 2015 bo astronomski dan leta nedelja. Astronomska nedeljska črka bo A.

    2.) Od ponedeljka, 23.marca 2015 dalje bo astronomski dan leta ponedeljek. Astronomska nedeljska črka bo G.

    OdgovoriIzbriši
  7. POMEMBNI ASTRONOMSKI DOGODKI IN DNEVI V LETU 2016

    V letu 2016 nas na področju astronomije čakajo prav pomembni dogodki in dnevi, katerih se skoraj ne splača zamuditi.

    Sredina zime - 4.februar
    Popolni Sončev mrk - 9.marec
    Začetek pomladi - 20.marec
    Astronomsko staro leto - 21.marec
    Astronomsko novo leto - 22.marec
    Polsenčni Lunin mrk - 23.marec
    Sredina pomladi - 5.maj
    Merkurjev tranzit - 9.maj
    Modra Luna - 20.junij
    Začetek poletja - 20.junij
    Sredina poletja - 7.avgust
    Kolobarjasti Sončev mrk - 1.september
    Polsenčni Lunin mrk - 16.september
    Astronomski prestopni dan - 20.september
    Začetek jeseni - 22.september
    Sredina jeseni - 7.november
    Super Luna - 14.november
    Začetek zime - 21.december.

    OdgovoriIzbriši