ponedeljek, 26. januar 2015

Pa da malo potreniram...

Sem na FB-ju pokazala sliko mojega lepotca...
 
No, sicer ni moj
in je tudi vlko vprašanje
če bo sploh kdaj kaj takega moje postalo...

Vseeno pa sem dobila vlke lušte po...
druženju s konji.

In tako sem se danes namesto na sprehod
raje ustavila pri naših dveh tapridnih
ki pa že imata konje

Sicer niso to frizijci...
so pa hanoveranci
  

In...
če bo šlo res vse po sreči...
bom morti pa te že letos zlezla keremu na hrbet

pa da te vidim
kak se človek počuti
ko je enkrat pa te le na konju


6 komentarjev:

  1. Konjev se jaz že od malih nog bojim. Pred kakimi 10-imi leti sem bil na konjskih dirkah na Poleni pri Lenartu. Po hipodromu so bile najprej kasaške potem pa še galopske konjske dirke. Ko so bile galopske dirke je nek galoper oziroma jahač konja padel s konja, ob tem je ta galopski konj podrl tudi mene ter me je kar pošteno vrglo po tleh ter na srečo na stran bolj na levo, tako me na srečo ta konj ni pohodil. Na srečo nisem bil poškodovan. Ta konj je potem tekel iz Lenarta v Benedikt ter so ga potem našli nekje v Benediktu.
    Spomnim se tudi tega primera. V soboto, 27.julija 2013 sem bil povabljen tudi k mojimu stricu in teti saj sta tega dne imela zlato poroko oziroma sta imela 50 let skupnega življenja. Nikakor nista vedela, da ju bodo peljali 3 km do cerkve do Jurovskega dola z belimi konji lipicanci in s kočijo. Pa so ju peljali vse do cerkve, ker je bila zlata poroka. Po maši pa še 8 km s tema dvema lipicancema in s kočijo vse do gostilne Eder na Sveti Ani kjer je bila potem zlatoporočna pojedina in slavje. Lipicanci so torej konji in so slovenska avtohtona pasma. Izvirajo pa iz Primorske iz Primorskega Krasa. Lipica pri Sežani je torej kraj kjer vzrejajo to avtohtono primorsko slovensko pasmo teh konj. Ti konji - ti lipicanci so seveda zelo dragi konji.
    Ko sem bil majhen in sem bil star 5 let smo imeli konje tudi na tej kmetiji v Jurovskem dolu kjer sem živel. Potem je moj dedek konje prodal, ker si je že kupil traktor in kmetijske stroje za delo na njivi. Pa tudi s konji potem kasneje ni bilo več pravega dohodka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem se jih jaz do pred par leti tudi bala... no, zdaj pa malo po malo treniram...
      lipicanci pa kolikor je meni poznano niso ravno avtohtona pasma, pač pa so to bili konji, ki so bili križani in so dobili svoje ime po kraju, kjer so jih gojili... njihove prednike pa so tja pripeljali Habsburžani... no, to pač jaz vem o tem...
      ;-)

      Izbriši
  2. oooo! ko bi jaz vsaj za uzde lahko držala ... pa ne le konja ...

    OdgovoriIzbriši