sobota, 3. januar 2015

No, pa da vidimo...

Kdo bo močnejši...

Bacilčki
 
ali pa
čajeki,
 
 kurje juhice 
 
in vitaminčki...
 


10 komentarjev:

  1. Proti virusom so še najmočnejši ravno čaji. Tudi vitamini krepijo naš organizem. Med sadjem pa še najbolj krepi naš obrambni mehanizem prav sadež kivi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, sem imela pa srečo...
      saj sva z možem od tamladih za Božička dobila vlko košaro polno vitaminov...
      pa si takrat sploh nisem mislila kako prav mi bodo prišli

      Izbriši
  2. Držim pesti, da zmagaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala - je pomagalo...
      no, sicer je trajalo par dni...
      ampak zmaga je pa moja
      lp

      Izbriši
  3. Tetica, jaz stavim nate. No ja, čajčki in vitamini pa bodo pomagali, da čim prej zmagaš

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... samo par dni si počakala...
      pa si lahko videla, da si kar dobro stavila...
      zdaj pa le še idi kako srečko kupit...
      ;-)

      Izbriši
  4. s tem je tako: s čaji, limonami in župicami traja prehlad sedem dni, z zdravili pa en teden ... se je kar za zamisliti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, maš spet prav...
      ampak 1 je le vseeno manj ko 7
      in se zato vsaj sliši lepše
      ;-)

      Izbriši
  5. prišla sem preveriti, če si že kaj bolje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooooo.
      hvala za skrb...
      ja, je že skoraj dobro
      <3

      Izbriši